تصویر
تقدیر از دانش آموزان فردیسی در صحن علنی شورای شهر
15 آبان 1401 - 12:12
5
تقدیر از دانش آموزان فردیسی در صحن علنی شورای شهرسخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس گفت: تعدادی از دانش آموزان فردیسی در صحن علنی شورای شهر تقدیر شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

از دانش آموزان ی در صحن علنی شورای شهرسخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس گفت: تعدادی از دانش آموزان فردیسی در صحن علنی شورای شهر تقدیر شدند.

هادی روستایی با اشاره به یکصد و سی امین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر فردیس، اظهار کرد: در ابتدای جلسه با توجه با هماهنگی های انجام شده جمعی از دانش آموزان شهرستان فردیس در قالب اعضای شورای دانش آموزی به مناسبت گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان و روز دانش آموز در صحن رسمی شورا حضور یافته و پس عرض خیر مقدم از سوی اعضای محترم شورا به این عزیزان، برخی به نمایندگی از سایر دانش آموزان در صحن رسمی در خصوص مشکلات و معضلات موجود در مدارس و حوزه های دانش آموزی به بیان مطلب پرداخته و در ادامه اقدام به ارائه پیشنهاداتی در خصوص هر چه بهتر شدن امور ارائه کردند.
وی در ادامه افزود: در پایان اعضای شورا و شهردار محترم از این دانش آموزان تقدیر کردند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس عنوان کرد: از نتایج این نشست می توان به برنامه ریزی جهت مشارکت دانش آموزان در حوزه مدیریت شهری و استفاده از ظرفیت جوانان با استعداد و نخبه در تصمیم گیری ها و رفع مشکلات شهری و حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد.
روستایی خاطرنشان کرد: اهم مصوبات جلسه مزبور لایحه تخصیص اعتبار مبلغ دو میلیارد ریال به پلیس راهور شهرستان فردیس با توجه به تفاهم نامه تنظیمی با مدیریت شهری و ساماندهی ساخت و سازها در منطقه سرحدآباد بود که با اکثریت آرا مورد موافقت واقع شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.