تقدیر از زوج های جوان دانشجو دانشگاه علوم پزشکی البرز
  • دی ۲۳, ۱۴۰۲ ساعت: 15:56
  • شناسه : 726661
    2
    به همت مدیریت فرهنگی و فوق برنامه و در راستای ارج نهادن و ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین دانشجویان و با هدف تکریم زوج‌های دانشجو،از زوج های دانشجویی که ازدواج خود را به صورت ساده و بی تکلف برگزار کرده بودند، با اهداء هدیه تقدیر وتجلیل شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به همت مدیریت و فوق برنامه و در راستای ارج نهادن و ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین دانشجویان و با هدف تکریم زوج‌های دانشجو،از زوج های دانشجویی که ازدواج خود را به صورت ساده و بی تکلف برگزار کرده بودند، با اهداء هدیه وتجلیل شد.

    دکتر مرتضی نظری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در این مراسم ضمن عرض تبریک و شاد باش به دانشجویان متاهل، ازدواج های دانشجویی را یکی از با ثبات و موفق ترین ازدواج ها برشمرد و گفت: امروز تشویق‌ و ترتیب جوانان به ازدواج از یک امر به یک ‌ضرورت اجتماعی بدل شده است.
    وی افزود:یکی از اقدامات مهم که در دانشگاه رخ داده است ارائه خدمات اسکان دانشجویان متاهل در خوابگاه‌های متاهلی است و بر اساس قانون جوانی جمعیت و تاکیدات مقام معظم رهبری هم انشاءالله باید روند ساخت این خوابگاه‌ها ادامه یابد.
    دکتر نظری در پایان زوجین دانشجو را آینده سازان نظام سلامت کشور دانست و گفت: امیدواریم شادکامی و تحکیم عاطفی در میان زوجین دانشجو استمرار داشته باشد و با کامیابی اجتماعی و روانی توفیقات روز افزون برای این افراد حاصل شود.
    دکتر میرخیلی مدیر فرهنگی دانشگاه نیز دررابطه‌ با اشاعه فرهنگ ازدواج آسان در دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: دانشجویان فرزندان ما هستند و ما در دانشگاه جدای از تدریس و آموزش باید روش‌ها و مهارت‌های زندگی را نیز به آن‌ها بیاموزیم.
    وی برترویج فرهنگ ازدواج آسان و بحث جوانی جمعیت،در کنار دغدغه‌ها و مشکلات دانشجویی تأکید کرد و گفت: انشاءالله بتوانیم در دانشگاه با برنامه های هدفمند و ساختاری به نتایج مثبت برسیم و از مسئولین دانشگاه بابت حمایت هایشان در این خصوص تشکر ویژه کرد.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر