تصویر
تقدیر از عوامل فیلم “موقعیت مهدی” در شام ولادت کریم اهل بیت
30 فروردین 1401 - 10:33
3
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،در جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی(ع) از تعدادی از عوامل و بازیگران فیلم «موقعیت مهدی» تقدیر کرد .
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست ا،در جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی(ع) از تعدادی از عوامل و بازیگران فیلم «موقعیت مهدی» کرد .

سعید جابری انصاری در مراسم جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) که با حضور سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دکتر عبداللهی استاندار البرز و جمعی از خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و بسیجیان در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش‌های کارگردان، تهیه‌کننده و دست‌اندرکاران فیلم «موقعیت مهدی» ، این اثر سینمایی و آثار هنری در عرصه دفاع مقدس را نوعی جهاد تبیین برای معرفی دلاوری‌های شهیدان و ایثار خانواده معزز آن‌ها به جامعه دانست.

جابری انصاری اظهار کرد: ما نمی‌توانیم رنجی که شهدا در جبهه‌ها و سختی که خانواده‌های آن‌ها در غیاب و پس از شهادت آنان متحمل شدند را درک کنیم.
اما سینما باقابلیت روایتگری خود می‌تواند گوشه‌ای از زحمات و ایثارهای شهدا و خانواده‌های آنان را به تصویر بکشد.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خطاب به عوامل فیلم بیان داشت: شما کار بزرگی کردید؛ چرا که نشان دادید جنگ فقط جلوه‌های ویژه، گریم، صحنه‌آرایی و … نیست بلکه انتقال حس و جوهره آن به مخاطب است که شما بعد از گذشت بیش از ۳۰ سال از آن رخداد، توانستید آن را نشان دهید و این دلیلی بر زنده بودن و ماندگاری آن مفاهیم است.
فیلم "موقعیت مهدی" به‌کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد، با نامزدی در ۱۴ بخش پیشتاز این دور از جشنواره بود.

گفتنی است در این مراسم آقایان حبیب الله والی نژاد، تهیه کننده، ایمان کرمیان، مدیر جلوه های ویژه میدانی، مسیح سراج، مدیر صدابرداری، بهزاد آقابیگی، طراح لباس و علی شهبازی دستیار کارگردان در گروه کارگردانی فیلم موقعیت مهدی حضور داشتند که از آنها تقدیر بعمل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.