تصویر
تقدیر از فرزندان شاهد در مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز
01 اسفند 1401 - 13:25
شناسه : 459183
2
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در مراسمی به مناسبت مبعث پیامبر اکرم(ص) از فرزندان شاهد که در مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان مشغول به همکاری هستند تقدیر و تجلیل بعمل آورد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در مراسمی به مناسبت مبعث پیامبر اکرم(ص) از فرزندان شاهد که در مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان مشغول به همکاری هستند و تجلیل بعمل آورد.

به مناسبت مبعث پیامبر اکرم(ص) با حضور سرپرست اداره کل، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و معاون برنامه ریزی از فرزندان شاهد که در مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان مشغول به خدمت وهمکاری هستند در محل سالن جلسات این اداره کل تقدیر بعمل آمد.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام ندرلی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل ضمن تبیین جایگاه فرزندان شهداء در مجموعه خاطر نشان کرد: همانطوریکه شهداء شان والایی دارند خانواده شهداء هم از جایگاه ویژه ایی برخوردارند؛ به همین جهت امام راحل فرمودند خانواده شهداء چشم و چراغ این ملتند و احترام و تجلیل و تکریم از خانواده شهداء، سیره الهی است که می فرماید "وفضل الله المجاهدین علی القاعدین اجراً عظیما " شهداء در خط مقدم مبارزه با دشمن و دفاع از آرمانهای انقلاب بودند و امروز هم فرزندان شهداء در صف مقدم دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی هستند.
در ادامه، اصغر بیات سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز ضمن تاکید بر ضرورت جلسات با ایثارگران و فرزندان والا مقام شهدا و حل مشکلات آنها، افزود: همانطوریکه شهداء جان خود را نثار کردند برای دفاع از عزت ،اقتدار و امنیت مردم امروز هم ما باید پاسدار حریم ارزشها و مردم باشیم و پیروی از راه شهداء در خدمت صادقانه به مردم و حل مشکلات آنهاست که سرمایه اصلی انقلابند.
وی گفت: همه ی ما اکنون با افتخار یاد می کنیم از انقلاب و آرمان های آن که به برکت ایثارگری ها و خون شهیدان و مجاهدت های این والا مقامان، روز به روز در دنیا سربلندتر هستیم.
امروزه ما به شهدا مدیونیم که این چنین امنیت و پیشرفتی را برای ملت ایران فراهم کردند.
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرزدر ادامه خاطر نشان کرد: شهادت، ایثار و روح شهادت طلبی بسیجیان و جانبازان قهرمان در طول سال های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، جلوگاه اخلاق، فضایل و ارزش های الهی و از سازنده ترین و پرشکوه ترین درس هایی بود که رزمندگان در مکتب عاشورا آموخته بودند.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هرکجا که جانبازان و خانواده شهیدان حضور داشتند، برای همگان منشاء برکت بوده افزود: در همین راستا در مجموعه های مختلف، قابل اعتمادترین و پرتلاش ترین نیروها، همین جانبازان، ایثارگران و فرزندان شهدا هستند و به همین جهت انتظارات از ایشان بسیار بالاست.

در پایان پس از بیان نقطه نظرات فرزندان شهداء؛ با اهدای لوح تقدیر و هدیه از ایشان تقدیر بعمل آمد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.