تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

تقدیر از مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز توسط موسسه خیریه کهریزک
25 تیر 1401 - 16:02
9
در حاشیه برگزاری میزخدمت ویژه صنایع استان البرز که با حضور تنی چند از مقامات ارشد دولت و مجلس برگزار شد؛ موسسه خیریه کهریزک از زحمات مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز با اهدا لوح سپاس، تقدیر و تشکر به عمل آورد.
ارسال توسط :
پ
پ

در حاشیه برگزاری میزخدمت ویژه صنایع استان البرز که با حضور تنی چند از مقامات ارشد دولت و مجلس برگزار شد؛ موسسه خیریه کهریزک از زحمات مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز با اهدا لوح سپاس، و تشکر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز در این لوح خطاب به «حمیدرضا عقاب نشین» مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز آمده است: "استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدون مجاهدت و تلاش فرزندان وارسته این مرز و بوم میسر نخواهد بود و حرکت چرخ های صنعتی کشور تنها با دانش، نو اندیشی و حمایت از صنایع امکان پذیر می باشد.
در سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین مفتخریم تا با حمایت ها و مدیریت صحیح جنابعالی شاهد این باشیم که شهرک صنعتی بهارستان به عنوان «شهرک صنعتی نمونه خصوصی» در کل کشور توسط وزارت صمت معرفی گردد.
این انتخاب نشان دهنده نگاه پر مهر جنابعالی و حمایت‌های بی‌دریغ تان از این مجموعه است که با رهنمودهای خود نویدبخش افقی روشن در تحقق چشم انداز آینده صنعت ایران عزیزمان هستید.
بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را ابراز نموده و از زحماتبی شائبه و موثری که داشته‌اید تقدیر و تشکر کرده و موفقیت و بهروزی روز افزونتان را از درگاه خداوند منان مسئلت می نماییم"گفتنی است درآمدهای حاصله از شهرک صنعتی بهارستان صرف امور خیریه موسسه کهریزک می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.