تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

30 بهمن 1402 - 10:03
4
در اولین همایش تجارت فناوری که با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار شد از «مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز» تجلیل به عمل آمد.
ارسال توسط :
پ
پ

در اولین همایش تجارت فناوری که با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار شد از «مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز» تجلیل به عمل آمد.

«حمیدرضا عقاب نشین» ضمن اعلام این خبر گفت: اولین همایش «تجارت فناوری» به همت شبکه فن بازار ملی ایران و با حمایت و مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و دستگاه‌های مرتبط در سالن همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
وی تصریح کرد: در این همایش «شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز» به پاس تلاش‌ها و همکاری‌های موثر و ارزشمند انجام شده که منجر به کسب رتبه نخست این استان در بین فن بازارهای کشور شده بود مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت و لوح خود را از "روح الله دهقانی فیروزآبادی" معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور دریافت کرد.
«عقاب نشین» درباره شاخص های ارزیابی فن بازارهای کشور که در ۳۱ استان کشور مستقر هستند؛ اظهار داشت: از جمله شاخص‌های انتخاب فن‌بازارهای برتر، بازاریابی محصولات دانش‌بنیان و فناورانه، سرمایه‌گذاری در اکوسیستم نوآوری کشور، انتقال فناوری و رفع نیاز فناورانه صنایع است و هم اکنون بیش از ۵۰ کارگزار تجارت و فناوری در کشور مشغول به فعالیت بوده که نقش و جایگاه استان البرز در این بخش، شاخص و کلیدی است.
«مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز» در ادامه عنوان داشت: فن بازارها بر اساس نقشه جامع علمی کشور سه وظیفه اصلی بازاریابی و فروش محصولات فناورانه و دانش‌بنیان، جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و اختراعات و انتقال فناوری را بر عهده دارند.
در لوح تقدیر اهدایی به مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز آمده است: " این لوح به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه شما به عنوان متولی و حامی فن بازار منطقه‌ای برتر و نقش موثری که در ارتقاء تجارت فناوری در شبکه فن بازار ملی داشته اید؛ اهدا می‌شود.
نقش موثر شما در موفق و برتر شدن فن بازار استان البرز بسیار حائز اهمیت بوده و به بهره‌گیری موثر از ظرفیت‌های اعضای شورای فن بازار استان، تبادل فناوری و بهبود عملکرد زیست بوم فناوری و نوآوری در سطح استان البرز کمک شایانی نموده است.
برای شما و همکاران محترم آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون داریم.
"گفتنی است در این مراسم علاوه بر معاون رئیس جمهور، "فرشاد مقیمی" معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، "سجاد احدزاده" رئیس مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، "سید محمود‌رضا آقامیری" رئیس دانشگاه شهید بهشتی و " مهدی صفاری نیا" رئیس پارک فناوری پردیس حضور داشتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.