تصویر
تقدیر استاندار البرز از خیرین و مراکز نیکوکاری
14 تیر 1402 - 11:41
0
استاندار البرز در نشستی در سالن شهدای دولت استانداری از خیرین و مراکز نیکوکاری استان با اهدای لوح تقدیر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


استاندار البرز در نشستی در سالن شهدای دولت استانداری از خیرین و مراکز نیکوکاری استان با اهدای لوح کرد.

در حاشیه این نشست ، محمد محمدی فرد مدیر کل کمیته امداد امام(ره) البرز با اشاره به اهمیت استفاده از همه ظرفیت‌های استان در جهت توسعه خیر و احسان و کاهش فقر و محرومیت گفت: خوشه‌های خیرین البرز در زمینه‌های مسکن، درمانی، ، حقوقی، اشتغال و معیشت مشغول فعالیت هستند .

وی افزود : خیرین استان در قالب مراکز نیکوکاری که اینک تعداد این مراکز به بیش از ۴۵۰ عدد رسیده طی سالهای اخیر اقدامات قابل تقدیری در استان رقم زده اند که بر این اساس می توان استان البرز را استان نیکوکاران نامید .
مدیرکل کمیته امداد البرز خاطر نشان کرد : حمایت ۴۴ هزار حامی از فرزندان ایتام و محسنین به عنوان فرزندان معنوی خود در زمینه های تحصیلی ، معیشتی ، جهیزیه و ازدواج ، مسکن و .
.
.
نشان از نوع دوستی مردم استان البرز دارد.
وی با اشاره به اینکه مراسم تقدیر از خیرین و مراکز نیکوکاری استان باحضور استاندار و مسئولان ارشد استان البرز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد افزود: استاندار البرز در نشستی در سالن شهدای دولت استانداری از خیرین و مراکز نیکوکاری استان با اهدای لوح تقدیر کرد.
استاندار البرز در جلسه تقدیر از خیرین و مراکز نیکوکاری استان ، ضمن تبریک هفته امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر خم، به تاثیر مثبت فعالیت های خیرین اشاره کرد و افزود: بی شک خیرین بعنوان یک ظرفیت بزرگ انسان دوستانه بدون هیچ گونه چشمداشتی از تمکن مالی خود در راستای خدمت به جامعه استفاده می کنند
محمدی فرد افزود : در پایان این نشست از ۲۰۰ خیر با اهدای لوحی تقدیر شد و ۳۰ خیر لوح تقدیر خود را از دستان استاندار البرز دریافت کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.