تصویر
تقدیر امام جمعه نظرآباد از اقدامات ارزنده پلیس در برقراری نظم و امنیت ‏
08 مرداد 1402 - 9:15
3
امام جمعه شهرستان نظرآباد در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین "محمد صادق جوشقانی" رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز با ‏تقدیر از عملکرد مطلوب پلیس بیان داشت: نيروي انتظامي ايجاد کننده و مولد امنيت پايدار در جامعه بوده و اين امنيت به ‏خاطر تلاش‌هاي بي وقفه كاركنان خدوم و هميشه بيدار نيروي انتظامي به دست آمده است.
ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه شهرستان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین "محمد صادق جوشقانی" رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز با ‏ از عملکرد مطلوب پلیس بیان داشت: نیروی انتظامی ایجاد کننده و مولد امنیت پایدار در جامعه بوده و این امنیت به ‏خاطر تلاش‌های بی وقفه کارکنان خدوم و همیشه بیدار نیروی انتظامی به دست آمده است.
‏‎ ‎
حجت الاسلام و المسلمین "سید سجاد موسوی" در این دیدار اذعان داشت: مهمترین ‏ارزش کشور، امنیت آن است که نیروی انتظامی در راستای افزایش امنیت جامعه خدمت می کند‎.

وی در ادامه بیان داشت: نیروی انتظامی در تمامی دوران با قدرت و صلابت در راه خدمتگزاری به مردم گام برداشته و در ‏برقراری نظم و امنیت از هیچ کوششی فرو گذار نیست و به شایستگی ایفای مسئولیت می کند.
‏ امام جمعه شهرستان نظرآباد در پایان با اشاره به اهمیت امنیت پایدار در جامعه اسلامی اظهار داشت: این امنیت امروزه با ‏همت و تلاش شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی بحمد الله در سطح جامعه محقق شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.