تصویر
تقدیر امام جمعه نظرآباد از پلیس
29 تیر 1401 - 12:39
5
امام جمعه شهرستان نظرآباد از تلاش های پلیس در مقابله با مجرمان و برقراری امنیت در جامعه قدردانی کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه شهرستان از تلاش های پلیس در مقابله با مجرمان و برقراری امنیت در جامعه قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین "سید سجاد موسوی" در جمع کارکنان انتظامی شهرستان نظرآباد ضمن تبریک عید غدیر خم، بیان داشت: امنیت را مرهون تلاش های شبانه روزی کسانی هستیم که در ایام مختلف از آسایش خود برای حفظ امنیت جامعه می گذرند.
وی با اشاره به برقراری امنیت پایدار در شهرستان نظرآباد و قدردانی از مقابله قاطع پلیس با اوباش، از زحمات و تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان در راستای برقراری نظم و امنیت به خصوص در مناسبت های خاص سال ، تقدیر و تشکر کرد.
حجت الاسلام والمسلمین "موسوی" در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که امنیت، پیش نیاز تمام فعالیت های جامعه است، افزود: مهم ترین نیاز یک جامعه امنیت در حوزه های مختلف است که بخش عمده تأمین آن بر عهده سبز پوشان ناجا قرار دارد.
نماینده ولی فقیه در نظرآباد تلاش پلیس در راستای تامین نظم و امنیت را مصداق مجاهدت در راه خدا عنوان کرد و گفت: یکی از اولویت های نظام اسلامی، امنیت است که با مجاهدت پلیس و سایر دستگاه های امنیت ساز در کشور ما محقق شده است.
امام جمعه شهرستان نظرآباد در پایان با بیان اینکه پلیس باید کرامت مراجعه کنندگان را حفظ کنذد، خاطرنشان کرد: علی رغم آن پلیس باید با اوباش و کسانی که کرامت انسانی را زیر سوال می برند با قاطعیت برخورد کند

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.