تصویر
تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از نیروهای امدادی در پی حادثه انفجار سیمین دشت فردیس
20 دی 1402 - 17:36
3
دکتر صیادی، رئیس دانشگاه طی پیامی از فعالیت و تلاش های شبانه روزی نیروهای امداد رسان اورژانس پیش بیمارستانی و مراکز درمانی تقدیر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر صیادی، رئیس دانشگاه طی پیامی از فعالیت و تلاش های شبانه روزی نیروهای امداد رسان اورژانس پیش بیمارستانی و مراکز درمانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است :
توفیق خدمت به مردم به ویژه در شرایط سخت و آنجایی که نجات جان یک انسان در میان است ، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگار متعال را درپی خواهد داشت و این توفیق نصیب بندگان خاص خداوند می شود، بدون تردید کاری که برای رضای خداوند و برای مردم باشد بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

در پی حادثه ناگوار و انفجاری که دیروز بعداظهر در یکی از شرکت های آرایشی و بهداشتی واقع در سیمین دشت اتفاق افتاد و متاسفانه منجر به مصدومیت ۵۵ نفر از هم وطنانمان شد که بلافاصله نیروهای امداد رسان و اورژانس ۱۱۵ البرز به محل حادثه اعزام شدند و با تلاش شبانه روزی و خالصانه این عزیزان خیلی زود رسیدگی و انتقال بیماران به مراکز درمانی صورت گرفت که باعث شد تبعات آسیب ها و مصدومیت ها کاهش یابد.
بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاش های ارزنده اورژانس ۱۱۵ البرز، کلیه نیروهای امدادی ، کادر درمان در بیمارستان ها و مراکز درمانی که در خدمت رسانی به مصدومان این حادثه در همان ساعات اولیه مسئولانه و خالصانه پا به عرصه خدمت گذاشتند ، صمیمانه تقدیر نموده و از درگاه خداوند بزرگ توفیق روز افزون توام با سلامتی برای همگان خواستارم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.