تصویر
تقدیر رئیس قوه قضاییه از دست اندرکاران دخیل در تعطیلی زندان رجایی شهر کرج
23 مرداد 1402 - 17:00
شناسه : 621723
11
رئیس قوه قضاییه: انتقال محکومین زندان رجایی شهر بدون کوچکترین حاشیه و حادثه‌ای، با انضباط کامل و در فرصت بسیار کوتاهی انجام شد.

رئیس قوه قضاییه: انتقال محکومین زندان رجایی شهر بدون کوچکترین حاشیه و حادثه‌ای، با انضباط کامل و در فرصت بسیار کوتاهی انجام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز دوشنبه در نشست شورای عالی قوه با اشاره به تعطیلی زندان رجایی‌شهر ، چهار ماه پس از سفر هیئت قضایی به استان البرز و دستور خود ناظر بر این موضوع در راستای تحقق مطالبات مردمی، گفت: آماده‌سازی محیط جدید برای انتقال محکومان زندان رجایی‌شهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گرفت که از این حیث باید از مسئولان امر در سازمان زندان‌ها به عمل آورد؛ در این راستا باید از نماینده ولی فقیه در استان البرز، رییس کل دادگستری استان البرز، استاندار البرز و مسئولان استان البرز و فراجا و همچنین مرکز رسانه قوه قضاییه نیز که برای این موضوع مهم، پیوست رسانه‌ای مطلوب تهیه و تدوین کردند، تشکر و قدردانی داشت.
رئیس عدلیه افزود: تعطیلی زندان رجایی‌شهر و انتقال محکومان آن به محیطی دیگر، خواست و مطالبه مردمی بود که از مدت‌ها پیش مطرح می‌شد؛ اتفاق صورت گرفته به مسائل و محیط زیستی آن منطقه کمک شایانی می‌کند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.