تصویر
تقدیر رییس ستاد کل نیروهای مسلح از استاندار البرز
01 دی 1401 - 9:04
2
رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اهدای لوحی از نماینده عالی دولت در استان البرز تقدیر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اهدای لوحی از نماینده عالی دولت در استان البرز کرد.

در متن این لوح از سوی سرلشکر پاسدار محمد باقری آمده است که:
برادر ارجمند جناب آقای دکتر مجتبی عبداللهی
استاندار محترم البرز
با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام
با احترام، نظر به هجمه های همه جانبه استکبار جهانی با تمسک به جنگ ترکیبی گسترده در برابر پیشرفت و توسعه شتابنده نظام در گام دوم انقلاب اسلامی و همزمان با چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس، لزوم آگاهی بخشی به جامعه و نسل های کنونی و آینده از رشادت‌ها و حماسه آفرینی های شهدا و رزمندگان اسلام و ترویج و انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس و مقاومت بیش از پیش احساس می شود و این مهم جز با همت، جهاد و مساعدت همه دلسوزان نظام مقدس اسلامی تحقق نمی یابد.

یقینا تلاش و زحمات متعهدین به ارزش های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در اقامه این فرهنگ متعالی به آحاد جامعه بی اجر و ثواب نخواهد بود.

بر خود فرض می دانم از همت و تلاش آن برادر گرامی در راهبری شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و حمایت و همراهی در برگزاری شایسته و با شکوه آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که به صورت ارتباط تصویری در محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استان های سراسر کشور برگزار گردید، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.
امیدوارم در طریق مکتب حضرت امام خمینی (ره) و صراط نورانی شهدای والامقام و پیروی از رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای تبلور عینی شعار ما مقاوم هستیم جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ماندگار حماسه، جهاد، شهادت و مقاومت موفق و پیروز باشید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.