تصویر
تقدیر رییس و پرسنل هلال احمر از فرمانده بسیج ادارات شهرستان نظرآباد
07 اسفند 1401 - 15:52
2
به مناسبت روز پاسدار و ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع)، رئیس و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد با فرمانده و جانشین بسیج ادارات این شهرستان دیدار کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت روز پاسدار و ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع)، رئیس و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان با فرمانده و جانشین بسیج ادارات این شهرستان دیدار کردند.

رضا شادان رئیس جمعیت هلال احمر نظرآباد در خصوص این دیدار گفت: به مناسبت روز پاسدار طی حضور در دفتر کار سروان زمانی فرمانده بسیج ادارات شهرستان نظرآباد از تلاش ها و فعالیت های جهادی پاسداران و حضور غیورانه محافظان امنیت وطن در عرصه‌های دفاع و مقابله با دشمنان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.
شادان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار به دریادلان سپاه پاسداران گفت :سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین تشکل های نظام و کشور ما است که همواره با پیروی از منویات مقام معظم رهبری ،در راه تحقق آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا گام برداشته و در تمامی مشکلات یار و یاور انقلاب اسلامی‌بوده و هست.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.