تصویر
تقدیر شورای شهر کرج از مادر شهید روح الله عجمیان در صحن شورای شهر کرج
28 دی 1401 - 8:54
4
در حاشیه نود و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج از مادر شهید روح الله عجمیان به مناسبت هفته گرامیداشت زن و مادرتقدیر شد.
ارسال توسط :
پ
پ

در حاشیه نود و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی از مادر شهید روح الله عجمیان به مناسبت هفته گرامیداشت زن و مادر شد.

رییس شورای اسلامی شهر در ابتدای نود و یکمین جلسه شورای شهرکرج که با حضور خانواده و مادر شهید عجمیان برگزار شد ، اظهارداشت: خانواده این شهید بزرگوار به نمایندگی از سایر خانواده های شهدای امنیت در جلسه صحن علنی شورای شهر به مناسبت هفته گرامیداشت مادر و روز زن حضور پیدا کردند که از مادر این شهیدقدردانی بعمل آمد.
علی قاسم پور تصریح کرد: صبر و مقاومت مادران و همسران شهدا پس از شهادت عزیزانشان جلوه ای دیگر از حماسه آفرینی بانوان این سرزمین است که موجب یاس و نا امیدی دشمنان ایران اسلامی است.
وی بیان کرد: خانواده‌های شهدا زینت‌بخش جامعه هستند و همه باید در خدمت پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدای گرانقدرباشیم.
قاسم پور اذعان داشت: شهادت این بسیجی بزرگوار دل همه مردم ولایت مدار و مومن را به درد آورد؛ مادر شهید عجمیان بداند که به برکت نفس های خانواده شهدا و دعای خیر آنها ما در این سمت ها هستیم تا خدمت رسان مردم باشیم.
وی خاطرنشان کرد: همه عالم بدانند و بشنود و بفهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برومندانی مثل شهید عجمیان دارد که باعث افتخار هستند.
قاسم پور افزود: امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون خون پاک شهدای اسلام هستیم و بنده جا دارد از خانواده آن شهید گرانقدر درجهت تربیت چنین فرزندی تقدیر و تشکر می کنم و باید بگویم که راه شهیدان ادامه خواهد داشت.
گفتنی است در این مراسم از بانوان شاغل در به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن تجلیل بعمل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.