تصویر
تقدیر عضو شورای شهر کرج از مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج
08 بهمن 1402 - 13:03
1
نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از مدیر منطقه ۴ شهرداری به واسطه پی گیری مشکلات ایجاد شده در نحوه اجرای پروژه کلکتور منطقه و سرعت بخشی تقدیر و تشکر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

نائب رئیس شورای اسلامی از مدیر منطقه ۴ شهرداری به واسطه پی گیری مشکلات ایجاد شده در نحوه اجرای پروژه کلکتور منطقه و سرعت بخشی و تشکر کرد.

مریم قهرمانی صارم در یکصد و پنجاهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با اشاره به بازدید از منطقه ۴ شهرداری اظهارداشت: به درخواست و دعوت اهالی فاز چهار مهرشهر بازدیدی از منطقه انجام شد و مشکلاتی که نحوه اجرای پروژه احداث کلکتور ایجاد کرده بود پی گیری شد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: جا دارد در صحن جلسه رسمی شورا از همراهی و پیگیری اهالی تشکر کنم و همچنین از مدیران منطقه ۴ و معاون عمران این منطقه که سرعت اجرای پروژه را به طور چشمگیری افزایش دادند و امروز بخشی از حفاری کاملا پر شده و اصلاحات لازم انجام شده قدردانی کنم.

قهرمانی صارم تصریح کرد: اینکه شهردار منطقه با تلاش و تدابیر مناسب زمینه رضایتمندی نسبی را در بین شهروندان فراهم کرده، شایسته تقدیر است.
رییس کمیسیون حقوقی و نظارت بیان کرد: احترام و تکریم ارباب رجوع یکی از نقاط قوت هر مدیر و مسئول موفقی است و تکریم ارباب رجوع باید خط قرمز تک تک مدیران در مجموعه شهرداری باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.