تصویر
تقدیر عضو شورا از اقدامات راهور فراجا در ایام آغاز سال تحصیلی
04 مهر 1403 - 6:00
شناسه : 1283850
0

دبیر و رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از همکاری فرماندهی راهور با شهرداری کرج برای کاهش ترافیک در روزهای آغازین سال تحصیلی تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور […]

دبیر و رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر از همکاری فرماندهی راهور با برای کاهش ترافیک در روزهای آغازین سال تحصیلی کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی ؛ مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور یکصد و هشتاد و دومین جلسه رسمی شورای شهر ‌اظهارداشت:خوشبختانه با وجود افزایش قابل توجه سفرها در روز اول و محدودیت های ناشی از اجرای پروژه های عمرانی، ترافیک مسیرهای اصلی صرفا در حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش یافت و شاهد هیچ گره‌ای در مسیرهای اصلی نبودیم.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: با مدیریت مناسب معاونت‌ های حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی شهرداری کرج و حضور موثر پرسنل خدوم فراجا شاهد ترافیک روانی در شهر بودیم.

حاجی قاسمی از معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج به دلیل حضور مستمر در پروژه‌های عمرانی تقدیر کرد و افزود: شاهد حضور شبانه روزی ایشان در محل پروژه‌ها هستیم و خوشبختانه در حوزه تقاطعات و پروژه‌های این معاونت شاهد مشکل خاصی نیستیم.

وی همچنین خواهان تقویت سیستم کنترل پروژه در شهرداری شد و تاکید کرد: امیدواریم با استفاده از این سیستم بتوانیم تا پایان دوره ششم شورا پروژه‌های عمرانی شهر را به نتیجه برسانیم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی کرج امروز – شهرداری کرج

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.