تصویر
تقدیر فرماندار نظرآباد از جانبازان سرافراز، خادمان نماز و برگزیدگان مسابقه کتابخوانی در فرمانداری
09 اسفند 1401 - 8:51
1
دکتر بغدادی فرماندار شهرستان، در نشستی صمیمی از جانبازان سرافراز، خادمان نماز و برگزیدگان مسابقه کتابخوانی در فرمانداری تقدیر نمود.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر بغدادی فرماندار شهرستان، در نشستی صمیمی از جانبازان سرافراز، خادمان نماز و برگزیدگان مسابقه کتابخوانی در فرمانداری نمود.

در این نشست دکتر بغدادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: به حمدالله شهرستان آکنده به فضای ایثار و شهادت است و مردم ولایتمدار آن همواره در طول تاریخ ایستادگی و دفاع از آرمان های خود را به گوش همگان رسانده اند.
وی افزود: ما نیز مفتخریم که در فرمانداری نظرآباد همکارانی داریم که جان بر کف در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از دین و انقلاب و میهن جنگیده اند و نشان جهاد و شجاعتشان را تا پایان عمر با خود به همراه داشته و در حال حاضر نیز در فرمانداری به قله معنویت که همان خدمت به مردم است مشغول هستند.
در ادامه بر ضرورت توجه ویژه بر اقامه نماز جماعت در ادارات عنوان نمود: خادمان نماز زحمات بسیاری برای برپایی هرچه بهتر این فریضه الهی میکشند که پاداش اخروی بسیار هم دارد.
این مسئول در خاتمه در خصوص اهمیت مطالعه کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی اظهار داشت: برگزاری مسابقات کتابخوانی که مدتی است در بین همکاران فرمانداری و بخشداری های تابعه رواج داشته، سنت پسندیده و بهانه ای برای مطالعه است که آنرا توسعه خواهیم بخشید تا علاوه بر خود همکاران، فرزندانشان نیز که آینده سازان ایران اسلامی بوده و در معرض تهاجمات شدید بیگانگان هستند به این مهم گرایش بیشتر یابند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.