تصویر
تقدیر فرماندار نظرآباد از مدیریت و جمعی از پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان
05 تیر 1402 - 10:18
2
دکتر بغدادی فرماندار شهرستان میزبان مدیریت و جمعی از پرسنل جهاد کشاورزی همزمان با گرامیداشت هفته جهاد و در آستانه برداشت گندم بود.
ارسال توسط :
پ
پ


دکتر بغدادی فرماندار شهرستان میزبان مدیریت و جمعی از پرسنل جهاد همزمان با گرامیداشت هفته جهاد و در آستانه برداشت گندم بود.

در این نشست ضمن عرض خداقوت به تیم پرتلاش جهاد کشاورزی این شهرستان بعنوان قطب دامی و کشاورزی استان البرز، از زحمات آنها جهت فراهم سازی هرچه بیشتر زمینه ارتقا روزافزون در این حوزه نمود.
در ادامه حضار به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و دکتر بغدادی خدمات جهاد کشاورزی را در سراسر کشور بسیار ارزشمند و مناسب عنوان داشت.

وی افزود: درخشش نظرآباد در کشاورزی و دامپروری و حضور برترین های این بخش در شهرستانمان موجب شد تا به حمدالله توانستیم در سال گذشته در توسعه گلخانه ها نیز خوش درخشیده و همچنین با مدیریت و اتحاد جمعی کمترین تخلفات در حوزه نانوایی ها و بیشترین مقابله جدی با تغییر کاربری را در نظرآباد شاهد باشیم.

نماینده عالی دولت خدوم سیزدهم در نظرآباد در ادامه تاکید کرد: نظرآباد را باید محور علمی حوزه کشاورزی و دامپروری نموده و باید با رویکرد مرکز فناوری و دانش بنیان شدن شهرستانمان در حوزه های نامبرده گام برداریم‌.
این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: فرصت خدمت صادقانه به مردم نعمتی الهی است که باید قدردان آن بوده و ضمن پرهیز از روزمرگی، به انجام خدمت واقعی پرداخت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.