تصویر
تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از مجاهدت‌های کارکنان پلیس
24 مهر 1401 - 13:04
3
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در دیدار با سردار "محمدیان" از تلاش ها و مجاهدت‌های کارکنان انتظامی در تامین امنیت و آرامش شهروندان تقدیر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در دیدار با سردار "محمدیان" از تلاش ها و مجاهدت‌های کارکنان انتظامی در تامین امنیت و آرامش شهروندان کرد.

"علی حجرگشت" به همراه جمعی از مسئولان آموزش و پرورش استان البرز با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی این استان با سردار "" دیدار کردند.

حجرگشت در این دیدار ضمن تبریک هفته وحدت و هفته فراجا بیان داشت: عزیزان انتظامی در سازمانی در حال خدمت هستند که در تمام ایام سال به صورت ۲۴ ساعت در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند.
وی افزود: در تمام روزهایی که عموم مردم در حال استراحت و گذراندن ایام فراغت هستند کارکنان انتظامی در راستای تامین امنیت شهروندان در حال خدمت هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اضافه کرد: برخورد با اقشار مختلف مردم و معذوراتی که پلیس در انجام ماموریت ها دارد خدمت در این سازمان را بسیار حساس و سخت می‌کند.
"حجرگشت" با اشاره به موج سواری و تحریک احساسات برخی از دانش آموزان در اغتشاشات اخیر توسط رسانه های معاند و دشمنان انقلاب، گفت: خوشبختانه با سعه صدری که کارکنان انتظامی در برخورد با رفتارهای هیجانی دانش آموزان به کار گیری شد، این تجمعات به خوبی در استان البرز مدیریت شد.
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: به نمایندگی از تمام کارکنان آموزش و پرورش و دانش آموزان از تلاش های شبانه روزی عزیزان انتظامی در فرماندهی انتظامی استان البرز نهایت تقدیر و تشکر را داریم و امیدواریم در زمینه های آموزشی همچون گذشته از تجربیات کارشناسان پلیس در حوزه پیشگیری از آسیب های بهره مند شویم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.