مدیرکل استاندارد البرز، فرزندان شاهد را در آغوش گرفت!
  • مهر ۵, ۱۴۰۳ ساعت: 8:24
  • شناسه : 1271737
    1
    محمد آئینی تجلیل محمد آئینی، مدیرکل استاندارد البرز، از فرزندان شهدا در هفته دفاع مقدس. قدردانی از ایثار خانواده‌های معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت.
    ارسال توسط : نویسنده : جواد احمدی منبع : سازمان ملی استاندارد
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سمن البرز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ملی استاندارد در هفته‌ای که یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های دلیرمردان این سرزمین است، محمد آئینی، ، با حضور در مراسمی سرشار از عشق و ایثار، از فرزندان شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی با اهدای هدایا و لوح ، به شایستگی تجلیل کرد.

    این مراسم که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد، فرصتی مغتنم برای بیان ارادت و احترام به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بود. خانواده‌هایی که با ایثار و فداکاری خود، امنیت و آرامش را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

    محمد آئینی در این مراسم با بیان اینکه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه‌ای الهی و ملی است، گفت: “ما وظیفه داریم به عنوان خدمتگزاران همیشگی مردم، همواره به دیدار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر رفته و رشادت‌ها و جانبازی‌های این عزیزان را برای دیگر نسل‌ها به طور شفاف و صادقانه بازگو نماییم.”

    وی با تأکید بر اینکه خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند، افزود: “این عزیزان، تصویری زنده برای بازگویی رشادت‌ها، جانبازی‌ها و ایثارگری‌های یک ملت می‌باشند و ما باید همواره قدردان ایثار و فداکاری آنان باشیم.”

    مدیرکل استاندارد البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تصریح کرد: “نسل جوان ما باید با ارزش‌های والای دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود و بداند که امنیت و آسایش امروز ما مدیون خون پاک شهدا و ایثار و فداکاری خانواده‌های معظم آنان است.”

    آئینی همچنین با بیان اینکه رسیدگی به امور و تجلیل از رشادت‌ها و پایمردی‌های خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران افتخار بزرگی است، گفت: “این افتخار باید با عشق به خدمتگزاری این عزیزان عجین شود و ما باید با تمام توان در خدمت این خانواده‌های معظم باشیم.”

    وی در پایان با تقدیر از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، خاطرنشان کرد: “ما هرگز فداکاری‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان را فراموش نخواهیم کرد و همواره در کنار آنان خواهیم بود.”

    این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و فرزندان شهدای استان البرز برگزار شد، با اجرای برنامه‌های و هنری و قرائت اشعار و دلنوشته‌هایی در وصف شهدا و ایثارگران همراه بود.

    در پایان این مراسم، از فرزندان شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی با اهدای هدایا و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد. این اقدام ارزشمند مدیرکل استاندارد البرز، نشان از توجه و قدردانی وی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دارد و الگویی برای سایر مسئولان در ارج نهادن به ارزش‌های دفاع مقدس محسوب می‌شود.

    ۴.۶/۵ - (۷ امتیاز)
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر