تصویر
تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از بسیج رسانه و خانه مطبوعات
14 آبان 1402 - 9:18
شناسه : 690677
2
جابری انصاری با اشاره لزوم حمایت و پشتیبانی از رسانه ها و ارکان فرهنگی با توجه به شرایط موجود در جامعه گفت: از اقدامات اخیر سازمان بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان البرز در اجرای برنامه های مشترک برای اصحاب رسانه و حمایت از این قشر فرهیخته تقدیر و تشکر مینمایم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: دراین شرایط حمایت هرچه بیشتر از رسانه ها و مطبوعات به عنوان نیروهای مقدم در خط مقدم این جنک یک ضرورت است.
ارسال توسط :
پ
پ

جابری انصاری با اشاره لزوم حمایت و پشتیبانی از رسانه ها و ارکان با توجه به شرایط موجود در جامعه گفت: از اقدامات اخیر سازمان بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان البرز در اجرای برنامه های مشترک برای اصحاب رسانه و حمایت از این قشر فرهیخته و تشکر مینمایم
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: دراین شرایط حمایت هرچه بیشتر از رسانه ها و مطبوعات به عنوان نیروهای مقدم در خط مقدم این جنک یک ضرورت است.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز بیان کرد: رسانه های جمعی و اصحاب مطبوعات صاحب بصیرت و آگاهی در جامعه هستند و بارها نشان دادند در مقابله با جنگ نرم دشمن بخوبی به وظیفه خود عمل کردند.
وی با بیان اینکه رسانه های استان زبان گویای مردم هستند ابراز داشت: بسیج رسانه و خانه مطبوعات با انسجام و همدلی می تواند به دور از هرگونه گرایش و سلیقه بسیاری از مطالبات رسانه ها را دنبال کند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.