تصویر
تقدیر معاون وزیر از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز
12 مرداد 1402 - 17:09
شناسه : 611244
2
معاون وزیر راه و شهرسازی با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در راستای پاکسازی و بازگشایی محور کرج- چالوس در جریان سیل اخیر تشکر و قدردانی کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در راستای پاکسازی و بازگشایی محور - چالوس در جریان سیل اخیر تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز، داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در راستای پاکسازی و بازگشایی محور کرج- چالوس در جریان سیل اخیر تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: از جنابعالی که با شایستگی تمام و مسئولیت‌پذیری در جهت اعتلا و ارتقای اهداف و برنامه‌های سازمان به ویژه در جریان سیل اخیر جهت اجرای طرح پاکسازی کرج-چالوس و بازگشایی این محور اهتمام جدی و عاجل داشته و برای خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای خدمات برجسته و درخشان ایفا کرده‌اید، تقدیر و تشکر نموده و به پاس این زحمات ارزشمند و تعهد حرفه‌ای با اهدای این لوح قدردانی می‌گردد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.