تصویر
تقدیر هلال احمری‌ها از نماینده عالی دولت در شهرستان اشتهارد
04 شهریور 1402 - 16:03
1
رئیس،کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اشتهارد به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و با هنر با فرماندار این شهرستان دیدار کردند غلامی رئیس هلال احمر اشتهارد ضمن ارائه شرح مختصری از عملکرد جمعیت را درسالجاری آغاز هفته دولت را تبریک گفت و از حمایت فرماندار این شهرستان در اجرای فعالیت ها و پروژه‌های حمایتی تقدیر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس،کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اشتهارد به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و با هنر با فرماندار این شهرستان دیدار کردند
غلامی رئیس هلال احمر اشتهارد ضمن ارائه شرح مختصری از عملکرد جمعیت را درسالجاری آغاز هفته دولت را تبریک گفت و از حمایت فرماندار این شهرستان در اجرای فعالیت ها و پروژه‌های حمایتی کرد.
وی، با اشاره به ضرورت توسعه فعالیت های آموزشی هلال احمر در سطح روستا ها و مناطق محروم این این شهرستان،خواستار پشتیبانی مسئولین و نمایندگان دولت در این شهرستان شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.