تصویر
تقدیر و تشکر کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر از حضور پرشور مردم ولایتمدار محمدشهر در جشن غدیر
22 تیر 1402 - 14:50
2
اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر محمدشهر در ابتدای جلسه امروز این کمیسیون از تمامی دست اندرکاران و برگزارکنندگان جشن "مهمانی یک کیلومتری" عید غدیر خم و حضور پرشور مردم ولایتمدار محمدشهر در این جشن تقدیر و تشکر کردند.
ارسال توسط :
پ
پ


اعضای کمیسیون ، و شورای اسلامی شهر محمدشهر در ابتدای جلسه امروز این کمیسیون از تمامی دست اندرکاران و برگزارکنندگان جشن "مهمانی یک کیلومتری" عید غدیر خم و حضور پرشور مردم ولایتمدار محمدشهر در این جشن و تشکر کردند.

در این جلسه که صبح امروز به ریاست محمد مهرزاد و با حضور کریم قدیانلو و محمد اسکندری اعضای کمیسیون و فرشید عبدالملکی رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد اعضای کمیسیون فرهنگی قبل از طرح و بررسی لوایح، نامه ها و درخواست های وارده ، از تمامی ادارات، سازمان ها و اشخاصی که جشن باشکوه و بی نظیر "مهمانی یک کیلومتری" را به مناسبت عید غدیر خم برگزار کردند و همچنین از حضور پرشور و اشتیاق مردم ولایی محمدشهر در این جشن تقدیر و تشکر نمودند.
اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر محمدشهر اظهار داشتند: مردم ولایتمدار محمدشهر در دهه ولایت و امامت خوش درخشیدند و در مراسماتی که به مناسبت این دهه در محلات مختلف شهر برگزار شد با حضور پر شور خود شرکت کردند و عید غدیر را گرامی داشتند.
همچنین تمامی مسئولین و دست اندرکاران از ابتدای دهه امامت و ولایت با برنامه ریزی و پشتکار به منظور هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسمات شهری و نیز طبخ بیش از ۲۵ هزار پرس غذا توسط مساجد، مواکب، هیات های مذهبی، پایگاه های بسیج ، مراکز نیکوکاری و خیرین تلاش کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.