تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

تقویت جریان افشای حقوق بشر آمریکایی با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی
19 تیر 1402 - 16:25
3
پوستر بخش هنری ششمین جشنواره افشای حقوق بشر آمریکایی در حوزه هنری رونمایی شد رئیس حوزه هنری، تقویت ابعاد هنری -رسانه‌ای جشنواره‌ بین المللی افشای حقوق بشرآمریکایی را از جمله وظایف حوزه هنری برشمرد.
ارسال توسط :
پ
پ


پوستر بخش هنری ششمین جشنواره افشای حقوق بشر آمریکایی در حوزه هنری رونمایی شد
رئیس حوزه هنری، تقویت ابعاد هنری -رسانه‌ای جشنواره‌ بین المللی افشای حقوق بشرآمریکایی را از جمله وظایف حوزه هنری برشمرد.
محمد مهدی دادمان در مراسم رونمایی از فراخوان و پوستر بخش هنری این جشنواره که در حوزه هنری برگزار شد گفت: افشای درونِ فاسد حقوق بشر آمریکایی مساله مهمی است و باید همهٔ وجدان‌های آگاه و بیدار، خصوصا هنرمندان و صاحبان فکر و قلم و اندیشه، به‌خاطر جنایات ایالات متحده در اقصی نقاط جهان، نسبت به این موضوعِ مهم حساس باشند و به خلق اثر بپردازند.
دادمان ضمن اشاره به اهمیت مسئله حقوق بشر، آن را دستاویزی برای مدعیان دروغینش خواند که علیه انسانیت و فطرت بشری با هژمونی رسانه‌ای و هنری گسترده، در حال وارونه جلوه دادن و تغییر جایگاه ظالم و مظلوم هستند.
رئیس حوزه هنری از دست اندرکاران این رویداد بین المللی قدردانی کرد و افزود: باید به نقطه ای برسیم که روایت غالب رسانه ای دربارهٔ جنایات زورگویان مستبد عالم در اختیار ملت‌های ستمدیده و مظلوم باشد و بتوانیم دراین حوزه با غرب برابری و مقابله به مثل نمائیم.
برگزاری رویدادهایی نظیر جشنواره بین المللی افشای حقوق بشرامریکایی ما را به این امر نزدیک‌تر می‌کند و همه وظیفه داریم در این خصوص کمک کنیم.
این‌گونه فعالیت‌ها و برنامه‌ها، در مسیر جبران غفلت‌های گذشته خواهد بود و باعث می‌شود ملل مختلف، در کنار جامعه متدین و مسلمان ایران در این‌خصوص مطالبه‌گر باشند.
وی همچنین روایت هنری و رسانه‌ای این موضوع را از جمله اقدامات مرتبط به حوزه هنری دانست و گفت: از هیچ همکاری و کمکی در راستای بهبود این فعالیت‌ها دریغ نخواهیم کرد.
گفتنی است ششمین جشنواره بین المللی افشای حقوق بشر آمریکایی توسط حوزه هنری استان البرز، موسسه مردم نهاد عهد نو و کمیته صیانت از حقوق مردمی و با دبیری دکتر اسماعیل آجرلو در دو بخش اهدای نشان ملی و از برگزیدگان بخش های مختلف رسانه ای حقوقی هنری و علمی و پژوهشی در مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
لازم به ذکراست این مراسم در سالن جلسات حوزه هنری باحضور محمد مهدی دادمان و رییس حوزه هنری البرز و دکتر آجرلو دبیر فراخوان ششمین جشنواره افشای حقوق بشرآمریکایی و جواد تمدنی نماینده بنیاد روایت و باحضور برخی رسانه ها برگزار شد.
درابتدای برنامه دکتر آجرلو دبیر جشنواره از سال ۹۵ با کمک دوستان آغاز شد و به مرور کامل تر شد و امسال بخش نشان ملی به ان افزوده شده که حوزه هنری در بخش هنری می تواند در انتخاب هنرمندان منتخب نشان ملی بصورت تخصصی ورود نماید.

ابی رییس حوزه هنری البرزنیز در این رویداد اذعان کرد: ایده اولیه بخش هنری جشنواره حقوق بشر آمریکایی در البرز شکل گرفته است .
امسال آثار رسیده از کیفیت بالایی برخوردار است وبه شدت حرفه‌ای است و این قابل پیش‌بینی نبود چندین سال است که آثار تولید شده در بخش هنری فراخوان به عنوان خوراک هنری در کشور استفاده می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.