در راستای در راستای نهضت مسکن ملی در روستاها و شهرهای زیر پنجاه نفر که متولی تامین زمین، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌باشد جلسه‌ای به ریاست مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان با حضور معاون محترم فرماندار و روسای محترم ادارات بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و کارشناس فرمانداری و مسکن بنیاد مسکن برگزار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ: با توجه به مشکلات عدیده برای افراد فاقد مسکن، تلاش میشود تا مسکن روستایی را برای فاقدان مسکن در روستاها و شهرهای کوچک تامین شود چرا که اجرای طرح‌های مربوط به تامین مسکن از بزرگترین تعهدات و پروژه عمرانی دولت سیزدهم است که به حول قوه الهی در همین راستا در حرکت هستیم.
تامین زمین برای هزار نفر در روستاهای شهرستان، تامین زمین برای دوهزار نفر در مناطق شهری شهرستان؛ همگی تلاش‌هایی است با هدف مهاجرت معکوس به روستاها، حفظ بافت روستاها، همچنین با توجه به اقلیم آب و هوایی شهرستان چهارباغ و پتانسیل‌های منطقه‌ای و تمایل برای سکونت در مناطق شهری و روستایی از اهم مباحث جلسه برگزار شده بود.
گفتنیست در راستای محرومیت زدایی و تامین زمین برای اقشار محروم و بر اساس سیاست‌های دولت مردمی آیت الله رئیسی و تاکیدات دکتر عبداللهی استاندار محترم و پیگیری های مهندس جعفری فرماندار با همراهی مسئولین شهرستان این مهم در حال پیگیری تا اجرای پروژه ها خواهد بود.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر