تصویر
تلاش دشمنان برای دور کردن مردم از انقلاب بی فایده است
25 بهمن 1400 - 14:19
2
فرمانده انتظامی استان در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی استان البرز گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که تلاش دشمنان برای دور کردن مردم از انقلاب بی فایده و آب در هاون کوبیدن است.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی استان در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی استان البرز گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که تلاش دشمنان برای دور کردن مردم از انقلاب بی فایده و آب در هاون کوبیدن است.

سردار "" ضمن تبریک ایام ولادت مولی الموحدین حضرت علی (علیه السلام) و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمنانی که در یاوه گویی‌های خود عنوان می‌کردند که جمهوری اسلامی ۴۰ سالگی خود را نمی بیند امروز شاهد جشن ۴۳ سالگی انقلاب شکوهمند ما هستند.
وی با بیان اینکه امروز کسانی که علیه انقلاب ما یاوه گویی می‌کردند در زباله‌دان تاریخ قرار گرفته اند، افزود: بحمدالله با هدایت های پدرانه مقام معظم رهبری و عنایت حضرت ولی عصر جمهوری اسلامی ایران روز به روز قوی‌تر و در جامعه جهانی مقبول تر می شود.

اظهار داشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با وجود همه مشکلات موجود نشان داد که تلاش دشمن برای دور کردن مردم از انقلاب بیهوده و آب در هاون کوبیدن است.
این مقام انتظامی در ادامه از زحمات رئیس اسبق عقیدتی سیاسی استان البرز کرده و گفت: به حمدالله در سال های اخیر با همکاری و همراهی مجموعه فرماندهی، عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات حرکت در انتظامی البرز رو به جلو و همراه با پیشرفت بوده است.
در پایان با فرستادن درود بر روح معمار معمار کبیر انقلاب و شهدای اسلام در پایان روز مرد را به مجموعه انتظامی استان البرز که به عنوان مردان همیشه در صحنه یاد می شوند، تبریک گفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.