مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز در چهارمین جلسه شورای اداری که با حضور معاون بیمه ای سازمان و هیات همراه تشکیل شد به ارائه گزارش عملکرد استان پرداختند
سعد زاده مدیر کل استان ضمن عرض خیرمقدم به معاونت بیمه ای سازمان و هیئت همراه از حضور ایشان در چهارمین جلسه شورای اداری استان تشکر و قدردانی کرده و ابراز امیداواری کردند حضور ایشان باعث خیر و برکت در استان شود.
سعدزاده با اشاره به اینکه دکتر موسوی مدیرعامل سازمان در بدو ورود سه اصل مهم را مطرح کردند گفت: بحث اول تحول در همه عرصه ها و حوزه ها بود که از این رو در دو سال مدیریت ایشان اتفاقات بسیار خوبی از جمله تسویه بدهی های بانکی، پایداری منابع و توسعه بخش های درمانی سازمان افتاده که شاید در گذشته خیلی محسوس نبوده بحث دوم عدالت محوری سازمان که شاید بهترین مثال آن پرداخت متناسب مقرری بیمه بیکاری و مستمری بازنشستگی به کسی که مستحق پرداخت هست باشد که در این زمینه هم ما شاهد تحولات چشمگیری در پرداخت ها به مستمری بگیران سازمان بوده ایم .
ایشان در ادامه به رضایتمندی مخاطبین که مهمترین موضوع سازمان است اشاره کرد و گفت : بحث رضایتمندی مقوله مهم سازمان است که با توسعه بخش ارتباطات مردمی (سامانه ۱۴۲۰ ) در دولت سیزدهم به جد پیگیری می شود و هر چقدر اقداماتی در شعب و ستاد اداره کل انجام شود اگر جایی نارضایتی بوجود بیاید مغایر با اون سه اصل است، بنابراین ما تلاشمون رو میکنیم که به تبعیت از اون ۳ اصل در جهت اعتلای سازمان قدم برداریم.
سعدزاده با اشاره به راهبرد فعلی سازمان مبنی بر افزایش منابع گفت : بحث پوشش بیمه ای و گسترش بیمه فراگیر خانواده ایرانی در استان خیلی دقیق پیگیری می شود که رشد بیمه شدگان رو داشته باشیم .
ایشان افزود خوشبختانه در دو سال اخیر بیش از دو میلیون نفر بیمه شده به سازمان اضافه شده که این خود یک تحول برای سازمان است و استان البرز با توجه به سهمیه ۳۵ هزار نفری تعیین شده با برنامه ریزی مدون در تلاشیم تا این عدد رو به ۵۰ هزار نفر تا پایان سال برسانیم .
در ادامه جلسه وی به ارائه گزارش کامل از عملکرد اداره کل تأمین اجتماعی استان پرداختند.
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید