تصویر
تلاش مدیریت شهری کرج تحقق شعار سال شود
16 فروردین 1402 - 9:09
1
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به اعلام شعار سال توسط مقام معظم رهبری تلاش مدیریت شهری کرج تحقق شعار سال در راستای سیاست‌های این شعار تدوین و اجرا ‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: با توجه به اعلام شعار سال توسط مقام معظم رهبری تلاش تحقق شعار سال در راستای سیاست‌های این شعار تدوین و اجرا ‌شود.

علی قاسم پور در ابتدای یکصد و دومین جلسه رسمی شورای شهر که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد،حلول ماه مبارک رمضان ،بهار قرآن و نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را به مردم کلان ، خانواده‌ معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت گفت و اظهارداشت: چند اتفاق ویژه در آغاز سال جدید رقم خورد که به تبع آن ها، به نظر می رسد مجموعه مدیریت شهری نیز تکالیفی را بر عهده دارد و باید در این حوزه عملکرد خود را نشان دهد.
وی مهمترین موضوع را تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است دانست و با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی ویژه از سوی شهرداری در راستای این امر و تحقق رشد تولید و مهار تورم به منظور تسهیل در امور سرمایه گذاری مطرح کرد: دولت نیز در راستای درآمد پایدار دستورالعملی را صادر و در آن، مباحث مالی و سرمایه گذاری را نیز تعیین کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه پیگیری این موضوع تا حصول نتیجه و نظارت بر این فرآیند، هنر شهرداری محسوب می شود، خطاب به شهردار عنوان کرد: در زمان کوتاهی دستور دهید که برنامه شما در راستای تحقق شعار سال تهیه و به شورای شهر ارسال شود.
قاسم پور با اشاره به برگزاری جشنواره لاله های کرج در پارک شهید چمران عنوان کرد: امسال با توجه به زحمات و تلاش های مجموعه مدیریت شهری، باغ گلها از نظر فنی در وضعیت خوبی به سر می برد و مورد استفاده مردم شهر کرج و کشور قرار دارد که در این زمینه قدردان زحمات تمام همکاران، سبزبانان، کارشناسان، کارمندان، کارکنان و مدیران سازمان سیما، منظر و فضای سبز هستیم.
وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای برندینگ این جشنواره که عملکرد شهرداری محسوب می شود، بیان کرد: گروه های مختلفی در حال تلاش هستند تا جشنواره لاله ها به بهترین شکل به پایان برسد که امید آن می رود در ایام باقیمانده نیز این جشنواره به خوبی مدیریت شود و مورد استفاده مردم قرار گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج خطاب به شهردار خاطرنشان کرد: ما بودجه شهرداری را به موقع بررسی و پس از تایید، با فوریت به شما ابلاغ کردیم.
اینکه شما تا تاریخ ۲۹ اسفند ماه برای پروژه های شهرداری مناقصه برگزار کنید و تکرار مکررات شود، پسندیده نیست.
وقتی بودجه به موقع و پیش از سال ابلاغ می شود، انتظار می رود شهرداری ظرف یکی دو ماه قراردادهای پیمانکاری خود را منعقد کند.
قاسم پور با بیان اینکه درخواست بنده این است که به منظور جبران خدشه وارد شده به شهرداری، پروژه های عمرانی با فوریت کلید بخورند و عملیات اجرایی آن ها آغاز شود، اذعان کرد: همچنین باید ظرف مدت کوتاهی، طرح تفضیلی جمع بندی و مراحل اصلی آن طی شود.
علاوه بر این، از این پس، لایحه های دو فوریتی ارائه شده از سوی شهرداری، باید دلایل فوریت داشته باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.