تصویر
تمامی ادارات و دستگاههای شهرستان باید همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند
19 دی 1402 - 9:03
3
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر البرزی فرماندار محترم ساوجبلاغ و دبیری نژاد فلاح مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، نمایندگان ادارات و دستگاه های ذیربط و سایر اعضا شورای آموزش و پرورش شهرستان ، در سالن جلسات فرمانداری ساوجبلاغ برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر البرزی فرماندار محترم ساوجبلاغ و دبیری نژاد فلاح مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و فرمانداری، نمایندگان ادارات و دستگاه های ذیربط و سایر اعضا شورای آموزش و پرورش شهرستان ، در سالن جلسات فرمانداری ساوجبلاغ برگزار گردید.

دکتر البرزی در این جلسه با عرض خداقوت به مسئولان اداره آموزش و پرورش شهرستان و تشکر از تلاش های آنان ، تاکید کرد: تمامی ادارات و دستگاههای شهرستان بایستی همچون گذشته همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند تا مصوبات شورای آموزش و پرورش به نحو احسن اجرایی شود تا دانش آموزان ما در زمینه آموزش و پرورش کمبودی احساس نکنند.
در ابتدای جلسه ، نژاد فلاح ضمن و تشکر از زحمات و حمایت های فرماندار محترم در مسائل مربوط به آموزش و پرورش ، به ارائه گزارش فرآیند کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس و بیان عملکرد ۳ ماه گذشته اداره آموزش و پرورش شهرستان پرداخت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.