اولین جلسه کارگروه شهرستان ساوجبلاغ با محوریت موضوع حجاب و عفاف به‌ ریاست دکتر البرزی و با حضور مدیران ادارات و دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

در این جلسه، مسائل مربوط به امور فرهنگ را بسیار حساس دانست و گفت: هرگونه تصمیمات اشتباه در این حوزه خسران و زیان غیر قابل جبران خواهد داشت و مهمترین راهبرد، تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب و خط فکری معظم له است که بیان شده است که باید در حوزه اجرا عملیاتی شوند.
دکتر البرزی افزود: دشمن مسئله عفاف و حجاب را به عنوان پاشنه آشیل جامعه نشانه رفته، ضمن آنکه پاکدامنی و عفت زنان ما را هم مورد هدف قرار داده اند تا بنیان خانواده ایرانی را از هم بپاشند.
وی تصریح کرد: همچنان که کشور با هدایت های مقام معظم رهبری از پیچ های مختلفی به خوبی عبور کرده، مطمئن هستم که با دقت مدیران در حوزه اجرا، ابتکار عمل را در میدان بدست خواهیم گرفت و دشمن را ناامید خواهیم کرد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ لازمه برنامه ریزی در هر حوزه ای را داشتن علم آن بیان داشت وگفت: مسائل زمان بر است وباید مدبرانه و با صبر وحوصله انقلابی در تراز انقلاب تصمیم گیری نماییم و از ظرفیت بالای نیروهای انقلابی و مردم هم استفاده کنیم.
دکتر البرزی از تمامی ادارات و دستگاهها خواست با نصب تابلو در سردرب اداره، از ورود افراد بی حجاب به اماکن دولتی و مجموعه های تابعه جلوگیری کرده و از ارائه‌ خدمات به آنان امتناع کنند.
وی افزود: روسای ادارات و دستگاهها مسئول مستقیم اجرای قانون و مصوبات عفاف و حجاب در حوزه مدیریتی خود می باشند.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد:گروه های بازرسی از ادارات و دستگاهها، بر اجرای صحیح قانون عفاف و حجاب سرکشی خواهند کرد.
وی افزود: همچنین یک سامانه پیگیری و بازرسی بصورت شهرستانی تشکیل و اطلاع رسانی می شود و پایگاه بسیج حوزه ادارات،اقشار و اصناف نیز برای رصد اجرای فرامین حکومتی فعال خواهند شد.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر