تصویر
تمام توفیقات امروز کشور مرهون خون پاک شهیدان است
19 آذر 1401 - 9:41
2
حسین قلی پور رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی و پاسخگویی به شکایات درادامه برنامه بازدید های نظارتی از بنیاد های تابعه استان البرز از بنیاد شهید شهر فردیس دیدار و با کارکنان آن گفتگو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

حسین قلی پور رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی و پاسخگویی به شکایات درادامه برنامه بازدید های نظارتی از بنیاد های تابعه استان البرز از بنیاد شهید شهر دیدار و با کارکنان آن گفتگو کرد.

حسین قلی پور رئیس اداره ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس گفت: شهدای دفاع مقدس بالاترین درجه افتخار خود را زنده نگه داشتن راه و سیره اباعبدالله (ع) می‌دانستند که ماندگار شدند وکارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید با اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان، خدمت صادقانه همراه با تکریم به ایثارگران را همواره سرلوحه فعالیت اداری خود قرار دهند.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایت مردمی بیان داشت: تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران را قدردانی از زحمات آنها در جهت حفظ اسلام و انقلاب دانست ودیدار با خانواده های شهدا را سرمایه‌ای خواند که با گسترش فرهنگ شهادت ‌طلبی، کشور را در مقابل تهدیدات احتمالی دشمنان بیمه می‌کند.
حسین قلی پور در ادامه افزود: اقتدار و عظمت امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهیدان و مجاهدت‌های جانبازان است و امروز پاسداری از اهداف این قشر امری ضروری است.
‎وی گفت : شهدا الگوی ما در کار و زندگی مسئولین هستند، یاد و خاطره شهدا به ما قوت و قدرت می دهد تا هرچه بیشتر به مردم خدمت کنیم.
از خانواده شهدا، نور و معرفت کسب می کنیم.
حسین قلی پور رئیس اداره ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایت مردمی در پایان گفت: این آرمان‌های شهدا است که باعث بقا و تداوم نظام اسلامی شده و تا زمانی‌که این آرمان‌ها در جامعه جاری و ساری باشند دشمن نمی‌تواند کوچکترین آسیبی به‌کشور بزند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.