تصویر
تمام نسل های انقلاب آزادی و آرامش خود را مدیون جانبازان و آزادگان هستند
03 شهریور 1401 - 15:49
3
مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی در استان البرز با بیان اینکه وجود ایثارگران سرمایه باارزشی است، گفت: تمام نسل های انقلاب بایستی آزادی و آرامش خود را مدیون فداکاری های جانبازان، آزادگان و رزمندگان بدانند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی در استان البرز با بیان اینکه وجود ایثارگران سرمایه باارزشی است، گفت: تمام نسل های انقلاب بایستی آزادی و آرامش خود را مدیون فداکاری های جانبازان، آزادگان و رزمندگان بدانند.

سروان امین میردریکوند در آیین تجلیل از جانباز آزاده سرافراز بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی «علی اصغر سلیمی» که همزمان با سالروز تولد این پیشکسوت بزرگ ارتش انجام شد، از دلاوری ها و ایثارگری های این سرمایه بزرگ انقلاب قدردانی کرد و افزود: ارتش از ابتدا تا پایان جنگ تحمیلی و تا به امروز گسترده ترین حضور را از نظر مکانی و زمانی داشته است.

وی اظهار داشت: در زمان دفاع مقدس شاهد بودیم در یک طرف این نبرد رژیم بعث عراق قرار داشت ولی در حقیقت تمام توان کشورهای متخاصم با ایران در نوک پیکان حمله همسایه غربی ایران جمع شده بودند تا اثری از ایران اسلامی باقی نماند ولی ارتش جمهوری اسلامی به پشتوانه شما شیرمردان توانست پیروزمندانه و قدرتمند در برابر این هجوم بایستد.

میردریکوند گفت: امروز که دشمن از هر سو اقدام به نشر دروغ و دشمنی کرده است کلام و آموزه های شما که تجربه دفاع از این مرز و بوم را در کارنامه درخشان خود دارید، روشنی بخش مسیر جوانان و نسل های جوان انقلاب است.
در ادامه این جانباز سرافراز ارتش به بیان خاطراتی ارزشمند و پربار از دورانی که ناجوانمردانه در چنگال گروهک های کومله و دموکرات گرفتار شده بودند پرداخت.
این آزاده جانباز که در سال های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به مدت ۶۴ روز اسیر گروهک تروریستی کومله و دموکرات بود پس از آزادی تا پایان جنگ تحمیلی در جبهه های حق علیه باطل دوشادوش همرزمان سپاهی و ارتشی خود به دفاع از میهن اسلامی پرداخت.
وی با تجربه های بزرگی که در ارتش پرورش یافته بود در منطقه پاوه به مبارزه با گروهک های تروریستی پیش از جنگ تحمیلی پرداختند و در این راه به درجه رفیع جانبازی نایل شد.
در پایان این دیدار که به مناسبت بازگشت آزادگان به کشور و در آستانه هفته دفاع مقدس انجام شد مقرر گردید که خاطرات ارزشمند این آزاده به ثبت رسیده و در قالب کتاب در اختیار نسل جوان قرار گیرد.
در این دیدار مسوولانی همچون رییس کانون بازنشستگان نیروهای مسلح استان البرز، رییس ایثارگران سپاه استان البرز، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقداس فردیس حضور داشتند.

منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.