تصویر
27 فروردین 1401 - 15:34
1
مدیر روابط عمومی شهرداری نظرآباد گفت:در راستای زنده نگهداشتن یاد شهدا، تمثال مزین شده به تصاویر شهدا که هرکدام قابلیت نصب 6 عکس شهید را دارد، در خیابان‌ها و بلوارهای شهر نظرآباد نصب شدند.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیر روابط عمومی شهرداری گفت:در راستای زنده نگهداشتن یاد شهدا، تمثال مزین شده به تصاویر شهدا که هرکدام قابلیت نصب ۶ عکس شهید را دارد، در خیابان‌ها و بلوارهای شهر نظرآباد نصب شدند.

آلاداغلو از تعویض تابلوهای شهدا خبر داد و اظهار کرد: تصاویر تابلوهای مزین به تمثال شهدای شهر نوسازی و تعویض می شوند.
مدیر روابط عمومی شهرداری نظرآباد با بیان اینکه مهم‌ترین راه احیای هویت هر شهر و محله، احیای یاد و نام شهدای والامقام است ،تصریح کرد: تابلوی معرفی خیابان‌ها و کوچه‌ها باهدف یکسان‌سازی، زیبایی بصری ، ارتقای کیفیت منظر شهری و سهولت دسترسی شهروندان به معابر در بلوارهای این شهرستان نصب‌شدند و این اقدام ادامه دارد.
وی بابیان اینکه تابلوهای شناسایی معابر یکی از مهم‌ترین ابزار برای دستیابی به آدرس است، افزود: با اجرای این طرح ضمن افزایش زیباسازی شهری، کیفیت محیط شهری نیز ارتقاءیافته و ارتباط مؤثری میان شهروندان و محیط شهری به وجود می‌آید.
آلاداغلو با اشاره به اینکه تسریع در نصب تابلوهای شناسایی معابر سطح شهر یک ضرورت است، تاکید کرد: تابلوهای قبلی در روی تیرهای برق و یا به صورت پایه‌دار ایستاده در کوچه و معابر نصب شده بود که اکنون به صورت تمثال در بلوارهای سطح شهر نصب شدند.

وی یادآور شد: مردم شهرستان نظرآباد هزار و ۳۳ شهید، آزاده و جانباز در راه دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران، تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.