تصویر
تمرکز بودجه بر مطالبات واقعی مردم قرار گیرد
13 بهمن 1400 - 8:35
5
رئیس شورای شهر کرج گفت: مطالبات اصلی مردم مانند: مدیریت پسماند، ترافیک، آسفالت و ساخت بناها و اماکن مورد نیاز شهروندان باید در راُس و تمرکز بودجه شهرداری قرار گیرد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شورای شهر گفت: مطالبات اصلی مردم مانند: مدیریت پسماند، ترافیک، آسفالت و ساخت بناها و اماکن مورد نیاز شهروندان باید در راُس و تمرکز بودجه شهرداری قرار گیرد.

در جلسه دوم کمیسیون تلفیق با موضوع بررسی بودجه پیشنهادی برای سال ۱۴۰۱ بر این نکته تاکید کرد.
چپردار افزود: ما تحقق دو نوع مطالبات را در شهر به عهده گرفتیم که وجه نخست آن مطالبات واقعی مردم است و وجه دوم اجرا و تکمیل پروژه‌های بزرگ شهری است.
وی ادامه داد: در بررسی بودجه سال آتی به طور دقیق، فنی و شفاف سهم مطالبات واقعی مردم را مورد بررسی و اصلاح قرار خواهیم داد.
رئیس شورا تاکید کرد: اما در خصوص بخش دوم مطالبات یعنی اجرا و تکمیل پروژه‌های کلان که میراث باقی از مدیریت های قبلی است، تاکید و درخواست ما از شهرداری، بهره گیری هوشمندانه از ظرفیت‌های استانی و ملی است.
وی با بیان اینکه ما نیز به عنوان اعضای شورای شهر از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای ایجاد درآمد های پایدار،سرمایه گذاری بخش خصوصی، هدایت و دریافت اعتبارات استانی و ملی استفاده خواهیم کرد.
چپردار، تدوین، تصویب و از همه مهمتر تحقق بودجه سال آتی شهرداری حاصل عملکرد شورای ما و شهردار منتخب خواهد بود و آن را آبرو و اعتبار مدیریت شهری در دوره ششم ارزیابی و اذعان کرد: با توجه به عدم تطبیق بودجه پیشنهادی با سیاست‌های تبیین شده از سوی شورا، همکارانم در این پارلمان محلی به این تصمیم رسیدند که با نهایت دقت و جدیت، اصلاحات لازم در این لایحه را اعمال کنند.
این مسئول بیان کرد: از شهردار محترم، معاونت ها،مدیران کل،مدیران مناطق،روسای سازمان ها و همه همکاران محترم در شهرداری که در ارائه بودجه پیشنهادی اهتمام ویژه نموده اند تشکر کرد و بیان داشت ما می‌خواهیم در جریان این اصلاحات نهایت همکاری و همراهی را با کمیسیون تلفیق و اعضای شورای شهر داشته باشند.
وی همچنین پیشنهاد کرد با توجه به اهمیت آگاهی و همراهی مدیران مناطق و روسای سازمان‌ها، این افراد در روند بررسی بودجه حتماً به فراخور موضوعات مرتبط حضور داشته باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.