تصویر
تمرکز در پروژه های در حال اجرا  ۱۴۰۲ اولویت مدیریت شهری باشد
07 دی 1402 - 10:51
1
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت:اولویت 43گانه پروژه های شهری مورد مطالبه اعضای محترم شوراست و تکمیل و بهره برداری آن در سال1403عملیاتی شود.
ارسال توسط :
پ
پ

عضو شورای اسلامی گفت:اولویت ۴۳گانه پروژه های شهری مورد مطالبه اعضای محترم شوراست و تکمیل و بهره برداری آن در سال۱۴۰۳عملیاتی شود.

در بررسی متمم پیشنهادی بودجه۱۴۰۲ اظهارداشت:مدیریت شهری در متمم بودجه ۱۴۰۲ و پیش بینی بودجه ۱۴۰۳ اولویت تعیین تکلیف پروژه های اولویت دار ۴۳ گانه مصوب کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر باشد.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر بیان کرد:تمرکز بر روی این پروژه ها و پروژه هایی که در دست اقدام است منجمله ۶ تقاطع غیرهمسطح ،بزرگراه شهید سلیمانی(شمالی)،قطار شهری،بازگشایی معابر اصلی شهر مثل شهید ناصربخت-ادامه بلوار ماهان و شبنم جزءدستور کارها باشد تعریف پروژه های جدیددر سال۱۴۰۳ باید با هم افزائی حداکثری شورا و تدابیر مالی صورت گیرد.
وی افزود:تمرکز بر روی این پروژه ها و تخصیص ویژه مالی و نقدینگی برای این پروژه ها باید مدیریت شهری برنامه ریزی کند تا در اثناء های زمانی مناسب و تعهداتی که به مردم شریف کرج داده شد به مرحله بهره برداری و افتتاح برسد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.