تصویر
تمرکز پژوه مهر امسال ارتقای کیفیت آموزشی، تربیتی و تجهیز مدارس است
18 مرداد 1402 - 12:57
3
سید مسلم رئیسی سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری نشست هماهنگی معاونین پشتیبانی مناطق و شهرستان‌های آموزش و پرورش استان البرز با حضور مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان استان البرز و معاون شرکت بیمه دانای استان البرز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سید مسلم رئیسی سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری نشست هماهنگی معاونین پشتیبانی مناطق و شهرستان‌های آموزش و پرورش استان البرز با حضور مسئول صندوق ذخیره ان استان البرز و معاون شرکت بیمه دانای استان البرز خبر داد.

وی تمرکز اصلی پروژه مهر را ارتقای کیفیت آموزشی، تربیتی و تجهیز مدارس دانست و گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، رویکرد اصلی در برنامه‌ریزی‌های انجام شده، توجه به مدارس دولتی است و این انتظار از مناطق نیز می‌رود که توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشند.
رئیسی با تاکید بر ارتقا شاخص‌های عملکردی بیمه دانا، افزود: همکاری متقابل و گسترش فعالیت‌های بیمه دانا با مناطق، خدمت رسانی مطلوب بیمه شدگان و رضایتمندی قشر فرهیخته فرهنگیان را به دنبال خواهد داشت.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت تبیین مزایای عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان، تصریح کرد: عضویت تمامی فرهنگیان در صندوق ذخیره فرهنگیان می‌بایست مورد توجه ویژه در مناطق قرار گیرد و ارسال به موقع گزارش عملکرد صندوق ذخیرهمناطق، در آشنایی بیشتر معلمان با مزایای این صندوق حائز اهمیت است.
در ادامه سایر اعضا نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.