تصویر
تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲ (تیرماه) در  نظرآباد
13 تیر 1402 - 8:43
2
مدیر آموزش و پرورش و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در شهرستان نظرآباد گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲ (تیرماه) در شهرستان نظرآباد صورت گرفته است.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیر آموزش و پرورش و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در شهرستان گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲ (تیرماه) در شهرستان نظرآباد صورت گرفته است.

دکتر مهران نیا مدیر آموزش و پرورش و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در شهرستان نظرآباد گفت: با عنایت به اینکه مرحله دوم آزمون سراسری سال۱۴۰۲ از ۱۴ تیرماه لغایت ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ (چهارشنبه و پنجشنبه) در پنج گروه آزمایشی هنر،زبان های خارجه،علوم ریاضی،علوم انسانی و تجربی در شهرستان نظرآباد برگزار و از حساسیت بالایی برخوردار است،بیش از ۱۰۰نفر عوامل اجرایی و ستادی وظیفه خدمت و نظارت بر روند برگزاری این ماراتن بزرگ‌ علمی را در شش حوزه محل برگزاری،بر عهده دارند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان نظرآباد همچنین از رقابت ۱۸۹۶ داوطلب در آزمون سراسری نوبت دوم ۱۴۰۲ در پنج رشته و گروه آزمایشی در این شهرستان خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در شهرستان نظرآباد افزود:این آزمون با حضور ۱۸۹۶ نفر داوطلب در شهرستان به شرح ذیل برگزار می شود.

مجموع داوطلبین خانم: ۱۱۵۸
مجموع داوطلبین آقا :۷۳۸
گروه آزمایشی ریاضی و فنی
کل شرکت کنندگان:۲۱۰نفر(۷۵نفرآقا و ۱۳۵نفرخانم)
گروه آزمایشی علوم انسانی
کل شرکت کنندگان:۷۴۵نفر(۲۷۶نفر آقا و ۴۶۹نفر خانم)
گروه آزمایشی هنر
کل شرکت کنندگان:۷۲نفر(۲۲نفر آقا و ۵۰نفرخانم)
گروه آزمایشی علوم تجربی
کل شرکت کنندگان:۶۵۳نفر(۲۳۵نفر آقا و ۴۱۸نفر خانم)
گروه آزمایشی زبان های خارجه
کل شرکت کنندگان:۲۱۶نفر(۱۴۶نفر آقا و ۷۰نفرخانم)
وی اظهار داشت:با توجه به اینکه از روز گذشته ۱۱ تیرماه ۱۴۰۲ کارت های ورود به جلسه داوطلبان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته، پایگاه رفع نقص کارت های ورود به جلسه این مدیریت در محل کارشناسی سنجش آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد فعالیت خود را آغاز نموده و چنانچه مشخصات درج شده بر روی کارت داوطلبی با مشخصات ثبت نامی وی مغایرت دارد در اسرع وقت نسبت به رفع ایرادات اقدام‌نمایند.
دکتر مهران نیا خطاب به اولیا و دانش آموزان بیان کرد: اولیا و دانش آموزان عزیز هیچگونه دغدغه ای در راستای برگزاری آزمون سراسری در شهرستان نظرآباد نداشته باشند،چراکه همچون سنوات گذشته، همه ی تمهیدات لازم برای اجرای خوب آزمون سراسری اندیشیده شده است.

وی همچنین افزود:والدین گرامی یکی از مهمترین عناصر در موفقیت فرزندان در این آزمون هستند،لذا خواستاریم در این چند روز باقیمانده تا زمان آزمون، آرامش کامل را برای این عزیزان در محیط منزل فراهم آورده تا نتایج و ثمره تلاش ها و زحمات این چند سال تحصیل خود را بگیرند،چراکه دانش آموزان شهرستان مستعد،پیگیر و با پتانسیل بالایی هستند و ما نیز در دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا محیطی بدور از استرس و آرام برای داوطلبان فراهم آوریم.
این مقام مسئول در ادامه زمان و مکان برگزاری گروه های آزمایشی آزمون سراسری تیرماه۱۴۰۲ را بدین شرح عنوان کرد:
رشته علوم ریاضی چهارشنبه ۱۴ تیر ماه ساعت ۸ صبح
محل برگزاری آزمون برادران: هنرستان جابر بن حیان (آدرس:نظرآباد،میدان معلم،بلوار معلم)
محل برگزاری آزمون خواهران: دبستان شهید ترکیان (آدرس:نظرآباد،خیابان شهید رجائی شمالی،کوچه ارغوان ۱۲)
رشته علوم انسانی چهارشنبه ۱۴ تیر ماه ساعت ۸ صبح
?محل برگزاری آزمون خواهران:هنرستان مهندس موفقیان (آدرس:نظرآباد،شهرک سید جمال الدین،میدان استاد شهریار،انتهای بلوار شهید بذرپاچ،پشت فرهنگسرای هنر)
?محل برگزاری آزمون خواهران:دبیرستان قلم چی (آدرس:نظرآباد،شهرک سید جمال الدین،میدان استاد شهریار،انتهای بلوار شهید بذرپاچ،پشت فرهنگسرای هنر) ?محل برگزاری آزمون خواهران: دبیرستان شهید آوینی (آدرس:نظرآباد،خیابان شهید رجائی جنوبی،پایین تر از بیمارستان امام حسن مجتبی (ع)
محل برگزاری آزمون برادران: دبیرستان شهید رضا خانی (آدرس:نظرآباد،انتهای بلوارشهید مدرس،روبروی ترمینال مسافربری)
رشته هنر چهارشنبه ۱۴ تیرماه ساعت ۱۴:۳۰ عصر:
محل برگزاری آزمون خواهران و برادران: دبستان شهید ترکیان (آدرس:نظرآباد،خیابان شهید رجائی شمالی،کوچه ارغوان ۱۲)
رشته علوم تجربی پنجشنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۸ صبح:
محل برگزاری آزمون برادران: دبیرستان شهید رضا خانی (آدرس:نظرآباد،انتهای بلوارشهید مدرس،روبروی ترمینال مسافربری)
محل برگزاری آزمون خواهران:دبیرستان قلم چی (آدرس:نظرآباد،شهرک سید جمال الدین،میدان استاد شهریار،انتهای بلوار شهید بذرپاچ،پشت فرهنگسرای هنر)
محل برگزاری آزمون خواهران: دبیرستان شهید آوینی (آدرس:نظرآباد،خیابان شهید رجائی جنوبی،پایین تر از بیمارستان امام حسن مجتبی
محل برگزاری آزمون خواهران:هنرستان مهندس موفقیان (آدرس:نظرآباد،شهرک سید جمال الدین،میدان استاد شهریار،انتهای بلوار شهید بذرپاچ،پشت فرهنگسرای هنر)
رشته زبان انگلیسی پنجشنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۱۴:۳۰ عصر:
محل برگزاری آزمون برادران: هنرستان جابر بن حیان (آدرس:نظرآباد،میدان معلم،بلوار معلم)
محل برگزاری آزمون خواهران:هنرستان مهندس موفقیان (آدرس:نظرآباد،شهرک سید جمال الدین،میدان استاد شهریار،انتهای بلوار شهید بذرپاچ،پشت فرهنگسرای هنر)
دکتر مهران نیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد، در پایان نیز خاطر نشان کرد: همه ی حوزه های برگزاری در کمال آرامش و نظم از ساعت ۶:۳۰ صبح بازگشایی خواهند شد و پذیرای داوطلبان عزیز هستند و از ساعت ۷:۳۰ درب کلیه حوزه ها بسته و از ساعت ۸ نیز آزمون ها آغاز خواهد گردید،و برای همه ی داوطلبان عزیز آرزوی توفیق و موفقیت می نماییم .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.