تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

«تنکمان» را زیرمجموعه قرارگاه اجتماعی قرار دهید
30 دی 1402 - 13:23
2
امام جمعه نظرآباد با اشاره به اینکه قرارگاه اجتماعی عملکرد مناسبی در استان البرز داشته است، خواستار این شد که شهر «تنکمان» نیز با توجه به محدودیت‌های موجود زیرمجموعه این قرارگاه قرار بگیرد.
ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه با اشاره به اینکه قرارگاه عملکرد مناسبی در استان البرز داشته است، خواستار این شد که شهر «تنکمان» نیز با توجه به محدودیت‌های موجود زیرمجموعه این قرارگاه قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین، قادر محمدی، امام جمعه شهرستان نظرآباد،در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در میان نمازگزاران با تاکید بر این مهم که ملت غیور ایران از هیچ قدرتی باک ندارد، گفت: افراد یا گروه‌هایی که خلاف مسیر مردم، آیندۀ کشور را یأس‌آلود و بن‌بست‌گونه تصویر می‌کنند، باید به حکم اقدام ضدامنیتی پاسخ‌گو باشند.
وی در ادامه به احادیثی که در خصوص ماه رجب وجود دارد اشاره کرد و افزود: پیامبر عظیم الشأن(ص) فرمودند: «ماه رجب ماه آمرزش‌خواهی امت من است، در آن زیاد استغفار کنید که خداوند بخشنده و مهربان است.
امام جمعه نظرآباد در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای‌کرمان، اظهار کرد: از اقدام دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی در برخورد قاطع با اهانت کنندگان به شهدای عزیز کرمان تشکر می‌کنیم.
محمدی همچنین به مسئله انتخابات که در آینده نزدیک فرامی‌رسد اشاره کرد و ادامه داد: چندین سخنرانی پیاپی و اخیر رهبری انقلاب مرتبط به مشارکت در انتخابات بوده که همین امر بیانگر اهمیت موضوع است‌.
امام جمعه نظرآباد گفت: دشمنان اسلام تازه‌ترین برگی که این روزها و در آستانه انتخابات اسفندماه به میدان آورده است، القای این توهم است که حضور در انتخابات تاثیر چندانی در سرنوشت کشور و حل مشکلات ندارد!
وی تصریح کرد: ایجاد قرارگاه های اجتماعی یکی از اقدامات خوب دولت بود که در استان هم به همت استاندار، بهترین وبیشترین خدمت را ارائه کرده و قابل قدردانی است.
خطیب نماز جمعه نظرآباد در پایان یادآور شد: باتوجه به وجود محلات کمتر برخوردار در شهر تنکمان امید است با تلاش فرماندار و توجه استاندار پرتلاش شهر تنکمان هم جز محلات هدف قرارگاه اجتماعی استان قرار گیرد.

منبع فارس برچسب ها: امام جمعه نظرآباد با اشاره به اینکه قرارگاه اجتماعی عملکرد مناسبی در استان البرز داشته است، خواستار این شد که شهر «تنکمان» نیز با توجه به محدودیت‌های موجود زیرمجموعه این قرارگاه قرار بگیرد.
امام جمعه نظرآباد با اشاره به اینکه قرارگاه اجتماعی عملکرد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.