تصویر
پ
پ

بازدید کردند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرستان هنرهای زیبای پسران و آموزشگاه های زیر مجموعه ا بازدید کردند.

اسماعیلی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سفر یک روزه خود به استان البرز، از مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و هنرستان هنرهای زیبای پسران و آموزشگاه های زیر مجموعه این اداره کل بازدید به عمل آورد.
محمد حسین اسماعیلی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه خود به استان البرز، از مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و هنرستان هنرهای زیبای پسران و آموزشگاه های زیر مجموعه این اداره کل بازدید به عمل آورد.
وی در این بازدید، از تهیه ی کتاب های تخصصی در حوزه های و هنری جهت اهدا به هنرستان های هنرهای زیبا وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره اظهار کرد: این اقدام با هدف تقویت منابع کتب تخصصی در هنرستان های وابسته انجام می شود تا پاسخی به مطالبات هنرجویان و هنرآموزان در این مراکز آموزشی باشد، زیرا یکی از اهداف کلان در مراکز آموزشی بالابردن سطح دانش مطالعات تخصصی برای هنرمندان و دانش آموزان است و اهدای کتاب ، راه را برای رسیدن به این هدف غایی، کوتاه و هموار می کند.
وی گفت: هنرستان هنرهای زیبا، مراکزی حرفه ای و تخصصی اند که تلاش های خوب و مؤثری در حوزه های هنری دارند و ضرورت تقویت کتابخانه های این مراکز آموزشی باید مورد توجه قرار گیرد که در این راستا و با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران، کتاب های تخصصی اهدایی برای این منظور تهیه شد.
اسماعیلی تصریح کرد: در فاز اول این اقدام حدود ۱۰۰۰ جلد کتاب به ارزش یک میلیارد ریال تهیه شد که برای هنرستانهای هنرهای زیبای سراسر کشور ارسال می شود و سعی داریم تا اهدای کتاب به هنرستان ها را به صورت مستمر و نوبه ای انجام دهیم تا کتابخانه های این مراکز آموزشی از منابع تخصصی غنی شوند.
گفتنی است : دکتر اسماعیلی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه هیأت همراه ضمن بازدید از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و واحد آموزش این اداره کل، از تعدادی آموزشگاه های موسیقی و هنرستان هنرهای زیبای پسران بازدید به عمل آوردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.