تصویر
تهیه ۷ رام قطار در دستور کار مدیریت شهری کرج قرار دارد.
23 مرداد 1402 - 13:08
1
رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر کرج نیز با بیان اینکه اکنون قطعه نخست خط 2 قطار شهری کرج با یک رام قطار در حال خدمات رسانی رایگان به شهروندان است ، گفت : رام دوم قطار شهری ظرف 45 روز آتی به این خط ملحق خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر نیز با بیان اینکه اکنون قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج با یک رام قطار در حال خدمات رسانی رایگان به شهروندان است ، گفت : رام دوم قطار شهری ظرف ۴۵ روز آتی به این خط ملحق خواهد شد.

در حاشیه بازدید میدانی از خط رجایی شهر و شهید سلطانی که با حضور اعضای شورای شهر انجام شد،اظهارداشت:پیگیریهایی برای خرید ۷ رام قطارجدید با وزارت کشور انجام شده و این موضوع توسط مدیریت شهری در حال پیگیری است.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اذعان کرد : توافقات نهایی برای خرید تجهیزات برقی و سیگنالینگ مورد نیاز برای راه اندازی خط ۲ قطار شهری بین چهار راه طالقانی و ایستگاه شهید سلطانی اقدام شد.
رحیمی با اشاره به فرایند اختصاص زمین در حاشیه دانشگاه خوارزمی برای دپو و مرکز نگهداری و تعمیرات و تجهیزات و رامهای قطار شهری کرج بیان کرد: با حمایت دولت و استانداری البرز اکنون تامین ۱۳ هکتار زمین برای این امر در حال نهایی شدن و تحویل است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.