- گفت: توافقنامه بین شهرداری‌های کرج و فردیس در خصوص انتزاع، در شورای شهر فردیس مصوب و در مسکوت مانده است.

به گزارش خبرگزاری ، محمدرضا احمدی نژاد پیش از ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فردیس با اشاره به موضوع انتزاع به عنوان یکی از چالش‌های شهر فردیس گفت: از سال ۹۶ موضوع انتزاع دو شهر فردیس و کرج مطرح است و علیرغم نشست‌های متعدد از ابتدا تاکنون، همچنان به نتیجه نرسیده است.

شهردار فردیس بیان کرد: در سال گذشته در راستای دفاع از حقوق عامه و ورود دستگاه‌های امنیتی به موضوع انتزاع، جلساتی با شهرداری کرج برگزار و توافقنامه‌ای بین شهرداری‌های فردیس و کرج منعقد شد که در شورای اسلامی شهر فردیس به تصویب رسید.

وی با اشاره به وجود موضوعات پیچیده و غیرقابل حل در خصوص انتزاع مانند ارجاع اموال به حسابرس گفت: در مورد رد ادعاهای متقابل، ساده و مختصر کردن موضوعات و کنارگذاشتن پارامترهای مجهول و غیر قابل حل از سوی شهرداری کرج و فردیس، توافق انجام و مقرر شد به موضوعات مشخص بپردازیم.

احمدی نژاد افزود: در این توافقنامه مقرر شد اسناد تمامی اراضی فردیس به شهرداری منتقل شود و قدرالسهمی از مجتمع تعمیرگاهی سیمین دشت و کارخانه آسفالت به فردیس برسد. موضوع انتقال اسناد اراضی شهر مهمترین مسئله فردیس در موضوع انتزاع است.

وی عنوان کرد: به دلیل نداشتن اسناد اراضی نمی‌تواند برای مولدسازی و بارگذاری یا تهاتر اقدام کند. توافقنامه انتزاع چهار ماه است در کمیسیون‌های مسکوت مانده است. از مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان مجلس درخواست داریم در پیشبرد توافقنامه و حل موضوع انتزاع فردیس از کرج کمک کنند.

منبع: مهر

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر