تصویر
توافق نامه اجرای پروژه سامانه ماهرکده در کرج
29 آبان 1401 - 9:11
3
با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و رئیس سازمان فنی و حرفه ای استان البرز و مدیرعامل شرکت داده محور پایا توافق نامه به امضا رسید.
ارسال توسط :
پ
پ

با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و رئیس سازمان فنی و حرفه ای استان البرز و مدیرعامل شرکت داده محور پایا توافق نامه به امضا رسید.

دکتر حسین کلانتری خلیل آباد در این نشست با اشاره به موضوع این توافق نامه گفت: بهره‌برداری و اجرای پروژه سامانه ماهرکده (که اپلیکیشن پروفایل استادکاران دارای گواهینامه مهارت از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می‌باشد) در راستای کارآفرینی و اشتغالزایی و خدمات بهینه به جامعه هدف موضوع توافق می باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز افزود: فراهم‌سازی بسترهای مجازی اپلیکیشن پروفایل استادکاران «ماهرکده» بر روی گوشی‌های هوشمند و بر روی وب سایت برای معرفی مهارت آموختگان رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای، استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در راستای فراهم نمودن بستر تعامل مهارت آموختگان با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و متقاضیان استفاده از خدمات فنی و مهارتی، ارائه خدمات عمومی و بسترسازی برای دسترسی عموم افراد جامعه به مهارت آموختگان متخصص و ماهر که دارای گواهینامه مهارت می باشند از اهداف این توافق نامه خواهد بود.
لازم به توضیح است که این توافق نامه به امضای دکتر حسین کلانتری خلیل آباد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ، مهندس بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و محمدحسین حیدری مدیرعامل شرکت داده محور پویا رسید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.