تصویر
توانمندی های قابل اعتنای صنعت استان البرز در عرصه داخلی و بین المللی
30 شهریور 1402 - 8:50
2
معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازديد از پاویون اختصاصی استان البرز در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست گفت: ابتکار انجمن صنايع همگن پلاستیک استان البرز برای مشارکت واحدهای صنعتی این استان در قالب یک سالن اختصاصی کاملا بدیع و قابل تقدیر است.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازدید از پاویون اختصاصی استان البرز در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست گفت: ابتکار انجمن صنایع همگن پلاستیک استان البرز برای مشارکت واحدهای صنعتی این استان در قالب یک سالن اختصاصی کاملا بدیع و قابل است.

محمد مهدی برادران افزود: با این اقدام نوآورانه که با حضور ۴۱ شرکت از مجموع ۳۵۰ واحد عضو انجمن پلاستیک استان البرز انجام شد، بازدیدکنندگان با سهولت بیشتری به مقاصد حضور خود در محل نمایشگاه دست می یابند و فرصت های ایجاد شده برای برقرای تفاهمات تجاری مهیا تر از پیش می شود.
وی تصریح کرد: از دیگر نتایج ارزشمند ایجاد این سالن اختصاصی در نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، امکان آشنایی بیشتر و بهتر بازرگانان و تجار خارجی با ظرفیت ها و توانمندی های قابل اعتنای استان البرز و دیگر مناطق در عرصه‌های مختلف صنعتی و تولیدی است.
معاون وزیر صمت گفت: بابت این ابتکار عمل از دست اندرکاران و مرتبطین موضوع از جمله انجمن تخصصی صنایع همگن تولیدکنندگان پلاستیک استان البرز و همچنین از دکتر عبدالهی استاندار محترم البرز و مجموعه صنعت، معدن و تجارت نیز بابت حمایت های بی دریغ شان از صنایع استان تشکر می کنم.
برادران ادامه داد: هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه ها، تحقق برنامه رشد تولید در کشور می باشد که همواره از سوی مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم مورد تاکید قرار گرفته است.
وی در پایان تاکید کرد: حتما در نیمه دوم سال شاخص های رشد تولید افزایشی تر خواهد بود و تلاش می شود نتایج این اقدام در روند تامین کالایی بازار و مایحتاج مردم ملموس تر باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.