تصویر
توانمندی ورزش تیراندازی کشور ارتقا یافته است
16 آذر 1401 - 15:25
2
رییس فدراسیون تیراندازی کشور گفت : امروز جایگاه ، ظرفیت و توانمندی مجموعه تیراندازی کشور ارتقا یافته و به نسبت گذشته بهتر شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس فدراسیون تیراندازی کشور گفت : امروز جایگاه ، ظرفیت و توانمندی مجموعه تیراندازی کشور ارتقا یافته و به نسبت گذشته بهتر شده است.

سردار مرتضی قربانی با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان البرزبا بیان اینکه تیراندازی از با سابقه ترین فدراسیون های کشور است، افزود: همه باید تلاش کنیم تا این رشته را به جایگاه اصلی خود برسانیم.
وی با اشاره به ظرفیت های این رشته ورزشی در البرز گفت : انتظار می رود صاحبنظران و افراد دلسوز به کمک هیات تیراندازی استان بیایند.

قربانی اظهار داشت: انتظار داریم از تمام ظرفیت های استان البرز از جمله پیشکسوتان و صاحبنظران شته تیراندازی در جهت پیشرفت هیات استان استفاده شود چرا که معتقدیم می توان در این استان کارهای بزرگی برداشت.
همچنین در این دیدار سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که تیراندازی جزو رشته های بسیار مهم و المپیکی ورزش کشور محسوب می شود، گفت: تیراندازی البرز از لحاظ زیر ساختی و امکانات با مشکلاتی روبرو است اما در همین شرایط نیز ظرفیت بالای خود را نشان داده است.

بهزاد فروغی با اعلام حمایت اداره کل ورزش و جوانان البرز از این رشته، افزود: تیراندازی رشته ای است که به هیچ عنوان محدودیتی ندارد و همین رویه می تواند ما را در جهت توسعه هر چه بیشتر این رشته کمک کند.

منبع ایرنا برچسب ها: رییس فدراسیون تیراندازی کشور گفت : امروز جایگاه ، ظرفیت و توانمندی مجموعه تیراندازی کشور ارتقا یافته و به نسبت گذشته بهتر شده است.
رییس فدراسیون تیراندازی کشور گفت : امروز جایگاه ، ظرفیت و توانمندی مجموعه تیراندازی کشور ارتقا یافته و به نسبت گذشته

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.