تصویر
توجه به اوقات فراغت ایثارگران از مهم‌ترین اولویت‌های بنیاد البرز است
13 آذر 1401 - 18:20
4
معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری اردوهای تفریحی باهدف ارتقاء نشاط اجتماعی خبر داد و گفت: تأمین اوقات فراغت و توجه به نشاط و شادابی ایثارگران از مهم‌ترین اولویت‌های بنیاد البرز است.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری اردوهای تفریحی باهدف ارتقاء نشاط خبر داد و گفت: تأمین اوقات فراغت و توجه به نشاط و شادابی ایثارگران از مهم‌ترین اولویت‌های بنیاد البرز است.

محمدعلی عالیانی با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران برگزاری اردوهای تفریحی را عاملی مؤثر در نشاط و افزایش سلامت اجتماعی دانست و گفت: با توجه به حرکت سن ایثارگران به سمت سالمندی باید توجه ویژه‌ای به سلامت جسمانی و افزایش نشاط اجتماعی این عزیزان داشته باشیم لذا برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی یکی از عوامل مهم در راستای تأمین اوقات فراغت و شادابی ایثارگران است لذا انجام این مهم از مهم‌ترین اولویت‌های بنیاد البرز است.
وی در ادامه تصریح کرد: در این راستا اداره ورزش و اردویی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ۶ ماهه دوم سال جاری اقدام به برگزاری دو مرحله اردوی تفریحی ویژه ایثارگران در مجموعه فرهنگی و تفریحی ایثار واقع در ساوجبلاغ نموده است.
معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اجرای برنامه فرهنگی، تفریحی و آموزشی و همچنین ضبط تاریخ شفاهی همسران شهدا را از مهم‌ترین برنامه‌های این اردوها عنوان کرد و افزود: این اردوها با حضور ۲۳۰ نفر از ایثارگران در تاریخ‌های ۵ لغایت ۷ و ۹ لغایت ۱۱ آذرماه اجرا شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.