تصویر
توجه به حوزه اعتباری مسائل فرهنگی نیازمند اهتمام جمعی مسئولان است
10 بهمن 1401 - 9:43
2
مدیرکل مجامع، تشکل‌ ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توجه به حوزه اعتباری مسائل فرهنگی نیازمند اهتمام جمعی مسئولان ذی ربط است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل مجامع، تشکل‌ ها و فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توجه به حوزه اعتباری مسائل فرهنگی نیازمند اهتمام جمعی مسئولان ذی ربط است.

اسماعیل جانعلی پور در جریان سفر یک روزه به استان البرز، در بازدید از موسسه رخسار قرآن اظهار کرد: تلاش ما برای مسیر توجه به اهالی فرهنگ و دغدغه مندان و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه از این جهت است که در گام نخست تکریم و احترام این عزیزان را مورد توجه قرار دهیم.
وی بیان کرد: امروز هم در سفر به استان البرز به دیدار عزیزانی آمدیم که در این زمینه سال های متمادی تلاش کردند.
مدیرکل مجامع، تشکل‌ ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه پاسداشت مفاخر حوزه فرهنگ و ادب جزو برنامه های جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، تصریح کرد: رویداد بزرگ توجه به پیشکسوتان حوزه فرهنگ و ادب در دست برگزاری است و در این رویداد از اهالی فرهنگ و هنر خواهد شد.
وی با بیان اینکه توجه به حوزه اعتباری مسائل فرهنگی نیازمند اهتمام جمعی مسئولان ذی ربط است، گفت: امید است با پیگیری های تخصصی در این حوزه به نتیجه خوبی برسیم.

جانعلی پور خاطرنشان کرد: امید است در همه حوزه ها با یک نگاه همه جانبه به اهالی فرهنگ به خصوص کسانی که در لابه لای اقوام و مردم عزیز گمنام هستند و در این زمینه تلاش می کنند، توجه ویژه ای داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سفرهای دوره ای به استان ها دارند، متذکر شد: ضمن اینکه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سرکشی به اهالی فرهنگ و هنر دستور جدی صادر کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.