تصویر
توجه به مسائل فرهنگی در ورزش، یک ضرورت است
22 آذر 1401 - 14:18
2
بهزاد فروغی مسائل و موضوعات فرهنگی را یکی از مهم ترین مقوله های مورد توجه برای حوزه ورزش دانست.
ارسال توسط :
پ
پ

بهزاد فروغی مسائل و موضوعات را یکی از مهم ترین مقوله های مورد توجه برای حوزه ورزش دانست.

بهزاد فروغی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با حضور در همایش فرهنگی مربیان استان که صبح امروز (۲۲ آذر) در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، عنوان کرد: خوشبختانه امروز شاهد برگزاری همایش و دوره ای هستیم که می تواند در پرورش مربیان اخلاق مدار با رویکرد فرهنگی برای ورزش استان مؤثر واقع شود.
وی با بیان این که " برگزاری چنین دوره هایی برای مربیان بسیار مفید خواهد بود " گفت: توجه به مسائل فرهنگی در ورزش، یک ضرورت است و ما در جامعه امروز این حقیقت را بیش از پیش درک می کنیم.
فروغی افزود: تقویت مسائل فرهنگی منشأ اثرات پر خیر و برکتی برای ورزش خواهد بود بر تمام ابعاد آن تأثیراتی مثبت خواهد گذاشت.
وی ادامه داد: افتخار بنده این است که عضوی جامعه مربین کشور هستم و عمیقا معتقدم که ما مربیان هر کار فرهنگی و اخلاقی در ورزش را می بایست ابتدا از خودمان شروع کنیم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: هر چه در حوزه فرهنگی کار، تلاش و هزینه کنیم در واقع سرمایه گذاری کرده ایم و چه در زمان حال و چه در آینده همه ی جامعه از آثار مثبت آن برخوردار خواهند شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.