تصویر
توجه ویژه و اقدامات شهردار نظرآباد در تهیه و تامین تجهیزات لازم آتش نشانی قابل تقدیر است
18 دی 1402 - 9:46
2
دیدار صمیمانه مدیرعامل و کارکنان سازمان آتش‌نشانی‌و‌خدمات ایمنی با امام جمعه شهرستان نظرآباد برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

دیدار صمیمانه مدیرعامل و کارکنان سازمان آتش‌نشانی‌و‌خدمات ایمنی با امام جمعه شهرستان برگزار شد.

مهندس توسلی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نظرآباد با همراهی جمعی از کارکنان آتش‌نشانی ضمن حضور در محل دفتر امام جمعه محترم شهرستان نظرآباد ، با حجت الاسلام والمسلمین محمدی دیدار نمودند.
بنا بر این گزارش در آغاز این دیدار مدیرعامل سازمان آتش نشانی نظرآباد ضمن ارائه گزارش کامل از وضعیت امکانات موجود سازمان و قدردانی از دکتر صفری شهردار محترم به جهت اهمیت ویژه به حوزه ایمنی و صدور دستورات لازم جهت تامین تجهیزات و وسایل مورد نیاز آتش نشانی از حمایت های ارزشمند امام جمعه محترم شهرستان از مجموعه سازمان آتش نشانی تشکر نمودند.
بر این اساس، در ادامه این دیدار صمیمانه حجت الاسلام والمسلمین محمدی در سخنانی کوتاه ضمن اعلام این نکته که توجه ویژه دکتر صفری شهردار محترم نظرآباد به تهیه و تامین امکانات لازم آتش نشانی و ارائه خدمات مطلوب ایمنی به شهروندان قابل می باشد؛ گفتند: آتش نشانی مجموعه ای از انسان‌هاست که برای کمک به خلق خدا و در مسیر حفظ جان و مال آن‌ها، جان‌فشانی می‌کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.