تصویر
توزیع بیش از ۱۷۰۰۰ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۱۰ کرج
21 آبان 1402 - 16:47
2
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج از بهسازی، مرمت و آسفالت معابر این منطقه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۷ هزار تن آسفالت خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر منطقه ۱۰ از بهسازی، مرمت و آسفالت معابر این منطقه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۷ هزار تن آسفالت خبر داد.

رامین بیرجانی با بیان اینکه به منظور رضایت شهروندان و فراهم کردن شرایط مناسب تردد در مسیر خیابان‌ها و کوچه‌ها، عملیات مناسب‌سازی با انجام گشت‌های مستمر و با اولویت درخواست های مردمی درکوتاه ترین زمان انجام می‌شود، اظهار کرد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۷ هزار تن آسفالت برای ترمیم و بهسازی آسفالت معابر و کوچه‌ها صرف شده است.
بیرجانی گفت: بخشی از عملیات آسفالت‌ریزی به مرمت و نوسازی معابر فرعی که به صورت دستی به تناژ تقریبی ۶ هزار تن لکه گیری و آسفالت در محلات مختلف سطح منطقه انجام شده و بخشی دیگر به عملیات بهسازی آسفالت شریان های اصلی که عمدتاً به صورت مکانیزه و به تناژ تقریبی ۱۱ هزار تن تراش و روکش آسفالت در خط ۱، ۲، ۳ حصار، بلوارشهید چمران، بلوار خلج آباد و کنارگذر شورا انجام شده است.
بیرجانی در پایان با تاکید بر اجرای عملیات اصلاح و لکه‌گیری آسفالت به صورت مستمر در سطح این منطقه خاطرنشان کرد: معابر، بلوارها و خیابان ها از مهم ترین فضاهای شهری هستند که مورد استفاده روزمره شهروندان است که مناسب سازی مسیرها و آسفالت با کیفیت معابر می تواند نقش مهم و ارزنده ای در رضایتمندی شهروندان از مجموعه مدیریت شهری را فراهم آورد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.